یک پرستار بخش خصوصی، با ۱۷ سال سابقه خدمت، تنها بخاطر پیگیری اجرای قانون ارتقای بهره وری، از بیمارستان محل کارش اخراج شده است.

اخراج پرستار از بیمارستان بخاطر پیگیری مطالبات پرستاران

سلامت نیوز: یک پرستار بخش خصوصی، با ۱۷ سال سابقه خدمت، تنها بخاطر پیگیری اجرای قانون ارتقای بهره وری، از بیمارستان محل کارش اخراج شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، پروین حیدری پرستار بیمارستان خصوصی آیت الله نبوی دزفول، گفت: ظرف ۶ ماه که نماینده پرستاران در این بیمارستان بودم پیگیری مجدانه ای برای اجرای قانون ارتقاء بهره وری با پرسنل داشتم و با هماهنگی آنان و جمع آوری امضا توانستم نامه ای جهت اجرای این قانون تهیه و به اداره کار ارائه بدهیم که با مخالفت شدید مواجه شدم.

وی افزود: به دنبال پیگیری های بعدی و ارائه نامه به اداره کار استان خوزستان و دیدار با فرماندار و نماینده مجلس دزفول توانستم دستور اجرای این قانون را در بیمارستان خصوصی دریافت کنم.

حیدری ادامه داد: با ۱۷ سال سابقه پرستاری در بیمارستان با اجرای این قانون در بیمارستان آیت الله نبوی به عنوان نیروی مازاد معرفی و اخراج شدم.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری در حالی است که  تمامی مستندات لازم به هیئت مدیره های سراسر کشور ارسال شده و همکاران مراکز خصوصی به اداره کار مراجعه و جهت اجرای قانون ارتقاء بهره وری دریافت معوقات ناشی از بهمن ۸۸ اقدام کنند.

همچنین کسانی که در آن بازه زمانی در آن مرکز درمانی فعالیت داشته اند و با اجرای این قانون در حال حاضر از آن مرکز رفته اند می توانند با ارائه شکایت به دیوان عدالت اداری حقوق از دست رفته خود را بازیابند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha