یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

سخنگوی قوه قضائیه گفت: برای پرونده پزشک تبریزی تعیین وقت شده و محاکمه در ماه آینده صورت می گیرد.

پزشک تبریزی مهرماه محاکمه می‌شود

سلامت نیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: برای پرونده پزشک تبریزی تعیین وقت شده و محاکمه در ماه آینده صورت می گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هجدهمین نشست خبری در پاسخ به این سوال که یکی از وکلا - نسرین ستوده - عنوان کرده که در کرج وکیل پرونده‌ای است که دختر مورد تعرض پدر قرار گرفته است، در این رابطه توضیح دهید گفت: با دادستان کرج صحبت کردم و مشخص شد این مطالب صحیح نبوده و کذب محض است. دادستان کرج به من گفت اینها یک خانواده‌ای هستند که با هم اختلاف دارند و بچه در اختیار مادرش است و پدر هم هفته‌ای یک بار می‌تواند فرزندش را ببیند اما اینها در خصوص زمان ملاقات اختلاف دارند.

وی افزود: برخی گفته‌اند پدر مشکل روانی دارد اما پزشک گفته پدر مشکلی ندارد و خوب است ملاقات با فرزندش صورت گیرد، اما موضوع اینجاست که این خانم وکیل هیچ یک از طرفین نیست.

محسنی‌ اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی گفت: در خصوص این پرونده، افرادی از بستگان این پزشک مرده‌اند، باید بررسی می‌شد که خودشان مرده‌اند یا به قتل رسیده‌اند، قتل عمد بوده یا غیرعمد که اینها زمان برده است. در این مورد حتما باید پزشک نظر بدهد، حتی اگر تحقیقات توسط قاضی صورت گرفته باشد.

وی افزود: پزشک باید تشخیص دهد افراد با چه سمی مرده اند و غذا از کجا تهیه شده است. در این مورد یکسری از اطلاعات خلاف درآمد و در نهایت این پرونده منتهی به صدور کیفرخواست شده است. برای این پرونده تعیین وقت صورت گرفت و محاکمه در ماه آینده صورت می گیرد. درخواست استفساری شده بود که جواب آن آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha