سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

جوانی که به دلیل اختلافات شخصی همکارش را در بازار تهران به قتل رسانده بود ساعاتی بعد دستگیر شد.

آدم‌کُشی در بازار تهران

سلامت نیوز:جوانی که به دلیل اختلافات شخصی همکارش را در بازار تهران به قتل رسانده بود ساعاتی بعد دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پانا ،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد:‌ در ساعت 9 صبح امروز سه شنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان امین‌الدوله به کلانتری 113 بازار اعلام شد که بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

در ادامه، با تایید خبر ، موضوع به قاضی کشیک قتل و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت از همان محل وقوع قتل واقع در خیابان امین الدوله در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که قاتل به نام محمد.ک 25 ساله با ضربات متعدد چاقو اقدام به کشتن همکار خود به نام محمد .د  21 ساله در انباری کفش کرده و پس از آن از محل متواری شده است که بلافاصله اقدامات برای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

با پیگیر ی های بعمل آمده از سوی کارآگاهان اداره دهم و ارائه مشاوره های لازم به خانواده متهم دقایقی پیش متهم با حضور در کلانتری 113 بازار خود را تسلیم پلیس کرد و  با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد.

متهم دستگیر شده در حال حاضر برای صدور قرار قانونی روانه دادسرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha