معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد اصلی آموزش و پرورش، تربیت متوازن و جامع دانش‌آموزان است. ما تلاش می‌کنیم نهاد مدرسه را برای حرکت دانش‌آموزان به سمت حیات طیبه فراهم کنیم.

رشد ۵ درصدی ثبت‌نام دانش‌آموز در دوران ابتدایی

سلامت نیوز:معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد اصلی آموزش و پرورش، تربیت متوازن و جامع دانش‌آموزان است. ما تلاش می‌کنیم نهاد مدرسه را برای حرکت دانش‌آموزان به سمت حیات طیبه فراهم کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، رضوان حکیم‌زاده؛ معاون آموزش ابتدایی صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در میان کلاس اولی‌ها آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

حکیم‌زاده با اشاره به نقش دانش‌آموزان در آینده کشور گفت: امروز شاهد حضور ۳۷۶ هزار و ۷۵۴ دانش آموز در دوره پیش دبستانی، یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۴۹۵ دانش آموز در پایه اول هستیم. در سال تحصیلی جدید، بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز در دوران ابتدایی ثبت نام شده‌اند که این رقم نسبت به سال قبل ۵ درصد افزایش داشته‌است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف آموزش و پرورش گفت: رویکرد اصلی آموزش و پرورش، تربیت متوازن و جامع دانش آموزان است. ما تلاش می‌کنیم نهاد مدرسه را برای حرکت دانش‌آموزان به سمت حیات طیبه فراهم کنیم.

حکیم‌زاده خطاب به معلمان گفت: از همه معلمان در سراسر کشور می‌خواهم؛ آموزش و پرورش را در تربیت همه‌جانبه دانش‌آموزان یاری کنند.

او با بیان اینکه موفقیت آموزش و پرورش در گرو علاقه معلمان است، گفت: آموزش و پرورش زمانی موفق است که معلمان و دانش‌آموزان به مدرسه تعلق خاطر داشته باشند و در همه آن مشارکت کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در دولت دوازدهم آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هاست. آموزش و پرورش باید به مساله اصلی کشور تبدیل شود و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha