چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

دختر جوان وقتی برای رفتن به فرودگاه تصمیم گرفت اینترنتی تاکسی بگیرد، تصورش را نمی‌‌کرد که در دام سیاه مردی شیطان‌صفت گرفتار شود.

راننده تاکسی اینترنتی دخترجوان را ربود

سلامت نیوز: دختر جوان وقتی برای رفتن به فرودگاه تصمیم گرفت اینترنتی تاکسی بگیرد، تصورش را نمی‌‌کرد که در دام سیاه مردی شیطان‌صفت گرفتار شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، عصر 23شهریور دختر جوانی سراسیمه به كلانتری 103گاندی رفت و مدعی شد كه در دام سیاه راننده یك خودروی پراید گرفتار شده است. او گفت: برای انجام عمل جراحی از شهرستان به تهران آمده و در خانه یكی از اقوام ساكن بودم. امروز پس از انجام عمل جراحی و تكمیل دوره درمانی، قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و حتی برای ساعت 19:30بلیت هواپیما گرفته بودم. 2ساعت قبل از پرواز به‌صورت اینترنتی تاكسی گرفتم و كمی بعد خودروی پرایدی به مقابل خانه آمد. وقتی می‌خواستم سوار ماشین شوم، راننده گفت كه كمك‌فنر ماشین خراب است و خواست روی صندلی جلو بنشینم.

من هم قبول كردم و ماشین حركت كرد. در بین راه راننده مدعی شد كه در بزرگراه ترافیك است و از یك مسیر میانبر به فرودگاه می‌رود. اما زمانی كه وارد جاده‌ای خاكی شد شك كردم و از راننده خواستم وارد خیابان اصلی شود اما او در محلی خلوت توقف و با چاقو شروع به تهدید من كرد. او می‌گفت كه اگر مقاومت كنم، مرا می‌كشد و بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و اموال شخصی‌ام ازجمله لپ‌تاپم را گرفت.

پس از آن ماشین را روشن كرد و به راه افتاد اما در یكی از خیابان‌ها زمانی كه برای خرید سیگار توقف كرد، از ماشین بیرون پریدم و خودم را به یك مجتمع تجاری رساندم و درخواست كمك كردم كه راننده با دیدن این وضعیت فرار كرد. با شكایت دختر جوان، وی به پزشكی قانونی معرفی شد كه كارشناسان اعلام كردند او مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار گرفته است. به این ترتیب دستور بازداشت راننده صادر شد و كارآگاهان با شناسایی مشخصات خودرو، مالك آن را شناسایی كردند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد كه روز حادثه خودرو در اختیار پسر 20ساله‌ مالك ماشین به نام امین بوده است كه وقتی مأموران عكس پسر جوان را در اختیار شاكی قرار دادند، او با اطمینان وی را شناسایی كرد و گفت كه جوان متجاوز امین بوده است. كارآگاهان در ادامه راهی محل سكونت پسر جوان شدند اما وی پس از حادثه دیگر به خانه نرفته و متواری شده بود. با این حال در بررسی‌های تخصصی معلوم شد كه پسر جوان در محدوده فلكه اول تهرانپارس تردد دارد. با این اطلاعات مأموران راهی این منطقه شدند و بعدازظهر 27شهریور امین را در یكی از خیابان‌ها شناسایی كردند.

پسر جوان با دیدن پلیس قصد فرار داشت اما مأموران سد راهش شدند و در جریان یك درگیری او را بازداشت كردند. در بازرسی خودروی امین، اموال سرقت شده از شاكی پرونده كشف شد و پسر جوان پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران و مواجهه‌ حضوری با شاكی، بار دیگر از سوی او شناسایی شد و هر چند تلاش می‌كرد خود را بی‌گناه معرفی كند، اما همه شواهد علیه او بود.

به گفته سرهنگ حمید مكرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از آنجا كه احتمال می‌رود پسر جوان با این شگرد افراد دیگری را هم قربانی كرده باشد، تحقیقات از او ادامه دارد. وی با اشاره به اینكه متهم پرونده خالكوبی‌های زیادی روی بدنش دارد و با استفاده از یك پراید هاچ‌بك سفید نقشه‌اش را عملی كرده، از شاكیان احتمالی خواست برای شناسایی او به اداره‌16پلیس آگاهی تهران مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha