چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

اعضای یک خانواده در حیاط خانه روستایی در همدان مشغول پختن رب خانگی بودند که به خاطر آتش‌سوزی دختر دوساله خانواده جان باخت.

مرگ غم‌انگیز زهرا کوچولو هنگام پختن رب

سلامت نیوز: اعضای یک خانواده در حیاط خانه روستایی در همدان مشغول پختن رب خانگی بودند که به خاطر آتش‌سوزی دختر دوساله خانواده جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، این حادثه در روستای نوار در شهرستان رزن همدان رخ داد و گزارش آن صبح 27شهریور توسط مأموران كلانتری ونك به قاضی محسن مدیرروستا كشیك جنایی تهران مخابره شد. دختربچه دوساله به نام زهرا به همراه خانواده‌اش دچار سوختگی شده و از روز 17شهریورماه در بیمارستانی در پایتخت بستری بودند تااینكه كودك دوساله به‌دلیل 35درصد سوختگی جانش را از دست داد.

پدربزرگ زهرا گفت: دخترم و دامادم 4سالی می‌شد كه ازدواج كرده بودند و حاصل زندگیشان زهرا بود. 17شهریور‌ماه بود كه پدر و مادر زهرا و مادر دامادم در حیاط خانه روستایی‌شان سرگرم پختن رب خانگی بودند. زهرا كوچولو هم در حیاط مشغول بازی بود كه دامادم قصد تعویض كپسول گازرا داشت كه گویا به‌دلیل نشتی ناگهان كپسول منفجر شد و آتش همه جا را فرا گرفت.

وی ادامه داد: با حضور اهالی محل آتش خاموش شد اما دخترم، دامادم، نوه‌ام و مادردامادم به‌شدت مصدوم شدند كه به بیمارستان سوانح سوختگی مطهری در تهران انتقال یافتند. اما صبح دوشنبه به ما خبر دادند كه زهرا فوت شده است. مرگ زهرا ما را شوكه كرد و از طرفی پدر و مادر او همچنان به‌دلیل سوختگی و صدمات وارد شده در بیمارستان بستری هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha