بنابر آخرین گزارش‌ها در پی وقوع زمین‌لرزه مهیب ۷.۱ ریشتری در مکزیکو سیتی تاکنون دست‌کم ۲۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

زلزله ۷.۱ریشتری در مکزیکو سیتی/ فعلا ۲۲۶کشته شده‌اند

سلامت نیوز: بنابر آخرین گزارش‌ها در پی وقوع زمین‌لرزه مهیب ۷.۱ ریشتری در مکزیکو سیتی تاکنون دست‌کم ۲۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، همچنین به دنبال این زمین لرزه ویرانگر مواردی از آتش‌سوزی در ساختمان‌های مکزیکو سیتی گزارش شده است.

بنابر اعلام رسانه‌های محلی مکزیکو سیتی، وقوع زمین لرزه و آتش گرفتن ساختمان‌ها موجب شده تعداد زیادی از مردم داخل ساختمان‌ها حبس شوند و خسارت‌های قابل توجهی به جا مانده است.

مقامات مکزیکو سیتی همچنین تایید کردند به دنبال وقوع این زمین لرزه ۷.۱ ریشتری مردم در میان آوار گرفتار شده‌اند. هزاران نفر برای در امان ماندن از خطرات احتمالی ریزش ساختمان‌ها به خیابان‌ها پناه آورده‌اند.

بر اثر زلزله مکزیک و با تخریب ساختمان كالج انریكه ربسامن ٢١ دانش آموز جان خود را از دست دادند و ٢٣ نفر دیگر از آنها مفقود شده اند.

مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرده است: این زمین لرزه در ایالت پوئبلا و ۱۲۲ کیلومتری جنوب شرق مکزیکو سیتی اتفاق افتاده است.

به گزارش ایندیپندنت، این زمین لرزه تنها یک هفته پس از زمین لرزه ۸.۱ ریشتری در مکزیک و کشته شدن دست کم ۹۸ تن به وقوع پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha