چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

بانک مرکزی باتوجه به اینکه برخی متقاضیان تعیین شعبه شده تاکنون نسبت به تکمیل مدارک خود در شعب بانک‌ها اقدام نکرده‌اند، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را به مدت دو هفته تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ تمدید کرد.

طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج تمدید شد

سلامت نیوز:بانک مرکزی باتوجه به اینکه برخی متقاضیان تعیین شعبه شده تاکنون نسبت به تکمیل مدارک خود در شعب بانک‌ها اقدام نکرده‌اند، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را به مدت دو هفته تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ تمدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، براساس تفاهمات به عمل آمده با ۱۱ بانک‌ مشارکت کننده در طرح ضربتی اعطای وام ازدواج شامل بانک‌های ملی ایران، سپه، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون، تجارت، ملت، صادرات ایران، رفاه کارگران، قرض الحسنه مهر و پارسیان، این طرح تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

براین اساس و به منظور تحقق اهداف طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از تمام متقاضیان در صف بانک‌ها درخواست می‌شود نسبت به تکمیل مدارک خود در شعب در اسرع وقت اقدام کنند.

خاطرنشان می شود با همکاری ویژه بانک های مشارکت کننده در طرح و نیز سایر بانک های عامل در سامانه قرض الحسنه ازدواج از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار فقره وام ازدواج پرداخت شده است و بانک مرکزی از تشریک مساعی شبکه بانکی در این امر خیر، تشکر و قدردانی می کند.

لازم به ذکر است بانک مرکزی به منظور کاهش صف دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با همکاری شبکه بانکی، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را از ابتدای مردادماه سال جاری کلید زده و امید است با اجرای این طرح، تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha