پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

بروز آتش سوزی در قسمت موتور یک دستگاه خودرو سواری، پیش از سرایت آن به اطراف از سوی نیروهای آتش نشانی مهار شد.

آتش در پارکینگ ساختمان 10 واحدی

سلامت نیوز: بروز آتش سوزی در قسمت موتور یک دستگاه خودرو سواری، پیش از سرایت آن به اطراف از سوی نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر رخداد آتش سوزی در قسمت پارکینگ، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 55 و 94 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:15 روز گذشته به سمت خیابان 35 متری گلستان، خیابان ایران زمین شمالی، خیابان شکوفه حرکت کردند.

حسین خرادمهر فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در قسمت پارکینگ ساختمان 5 طبقه 10 واحدی دچار آتش سوزی شده و هر لحظه احتمال می رفت شعله های آتش به خودروهای پارک شده در پارکینگ سرایت کند.

وی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی در داخل پارکینگ ساختمان رساندند و شعله های آتشی که قسمت موتور خودرو سواری را در بر گرفته بود قبل از سرایت به اتاقک این وسیله نقلیه مهار کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان مسکونی شدند و تعدادی از ساکنان را به سلامت از میان دود غلیظ خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

خرادمهر با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش همه جانبه آتش نشانان از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر پارکینگ ساختمان مسکونی و خودروهای پارک شده جلوگیری به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha