دو دوست که پس از سرقت از خانه، زن ورزشکار او را ربودند و آزار و اذیت کردند، به حبس و شلاق محکوم شدند.

حبس و شلاق، مجازات مردانی که زنی ورزشکار را آزار دادند

سلامت نیوز: دو دوست که پس از سرقت از خانه، زن ورزشکار او را ربودند و آزار و اذیت کردند، به حبس و شلاق محکوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، مردادماه سال ٩٥ زن جوانی به اداره پلیس مراجعه کرد و از سه مرد که پس از سرقت از منزلش او را ربوده بودند و مورد آزار و اذیت قرار دادند شکایت کرد. این زن که فرانک نام داشت، به مأموران گفت: غریق‌نجات یکی از استخر‌های پایتخت هستم که مدتی پیش از همسرم جدا شدم و به‌تنهایی در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم. دیشب خواب بودم که سه مرد وارد خانه‌ام شدند و پس از بستن دست‌وپایم همه طلاها و پول‌هایم را سرقت کردند. آنها همچنین به‌زور من را سوار خودرویشان‌ کردند و به خانه‌ای متروکه بردند و هرچه به آنها التماس کردم من را رها نکردند و تا صبح من را مورد آزاد و اذیت قرار دادند.


با اعلام این شکایت، کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و طبق اطلاعاتی که این زن در اختیار آنها قرار داده بود توانستند یکی از متهمان را که ابراهیم نام داشت، شناسایی و بازداشت کنند. او که ٣٦ سال داشت و ابتدا منکر این ماجرا شد، در بازجویی‌های فنی به کارآگاهان گفت: از مدت‌ها قبل فرانک را می‌شناختم و می‌دانستم او در یک خانه مجردی زندگی می‌کند، به همین دلیل با برادرم، اسماعیل و یکی از دوستانم، به نام بهنام، نقشه سرقت از خانه او را کشیدیم. قبول دارم اموال او را به سرقت بردیم، اما او را از خانه‌اش خارج نکردیم و به او آزاری نرساندیم.  به دنبال اطلاعاتی که ابراهیم در اختیار پلیس قرار داد، کارآگاهان بهنام را شناسایی و بازداشت کردند، اما پلیس نتوانست ردی از اسماعیل پیدا کند و او همچنان متواری است.


به‌این‌ترتیب کیفرخواست علیه متهمان صادر شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، متهمان منکر آزار زن جوان شدند و گفتند فرانک را آزار نداده‌اند و اطلاعی از مخفیگاه اسماعیل ندارند. در پایان، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، دو متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و ابراهیم را به جرم آدم‌ربایی به ٢٢ سال زندان، به جرم سرقت به ١٥ سال و به جرم نگهداری این زن به چهارسال‌ونیم حبس، ٩٩ ضربه شلاق به‌خاطر آزار زن جوان و ٧٤ ضربه شلاق به دلیل سرقت محکوم کردند. متهم ردیف دوم نیز به‌خاطر آدم‌ربایی به ١٥ سال زندان و به‌خاطر حبس و نگهداری این زن به سه سال زندان و ٩٩ ضربه شلاق محکوم شد. قضات دادگاه قرار است به‌زودی برای سومین متهم فراری این پرونده، غیابی حکم صادر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha