بیماریابی و معاینات چشم پزشکی رایگان در آغاز سال تحصیلی میلادی توسط مرکز سلامت هلال احمر در ساحل عاج انجام گرفت.

بیماریابی و معاینات چشم پزشکی رایگان در ساحل عاج

سلامت نیوز:بیماریابی و معاینات چشم پزشکی رایگان در آغاز سال تحصیلی میلادی توسط مرکز سلامت هلال احمر در ساحل عاج انجام گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، همزمان با آغاز سال تحصیلی 2017/2018 بیش از 400 نفر از دانش آموزان مدارس مختلف منطقه فقیر نشین پورت بویه در آبیجان پایتخت ساحل عاج مورد معاینه رایگان بینایی سنجی و کنترل و تشخیص زودرس بیماری‌های چشم پزشکی در مرکز سلامت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.

دراین مراسم که با استقبال عمومی مردم و مسئولین دولتی، محلی و منطقه ای مواجه شد، اصل مند رئیس مرکز سلامت هلال احمر در سخنانی به تشریح اهمیت توجه خانواده ها به وضعیت سلامت سیستم بینایی و لزوم پیشگیری و درمان بیماریهای چشمی دانش آموزان و تأثیرات آن در کیفیت تحصیلی آنان پرداخت.

در ادامه امانویل کوآدجودبیر کل جمعیت صلیب سرخ ساحل عاج با تقدیر از خدمات پلی کلینیک هلال احمر خواستار تا توجه بیشتر جمهوری اسلامی ایران به مردم محروم کشورش شد.

منصور شکیب مهر سفیر جمهوری اسلامی ایران در ساحل عاج نیز ضمن حضور در مراسم و بازدید از روند ارایه خدمات به انبوه دانش آموزان محروم و خانواده هایشان، در مصاحبه با خبرنگاران حاضر از آمادگی جمهوری اسلامی ایران و اراده دو کشور برای توسعه و گسترش هر چه بیشتر همکاری ها و مناسبات با توجه به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علی الخصوص در زمینه پزشکی، خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha