جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی تهران در صبح دومین روز از مهر ماه را تشریح کرد.

وضعیت ترافیکی تهران در دومین روز مهر

سلامت نیوز:  جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی تهران در صبح دومین روز از مهر ماه را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران در دومین روز از مهر ماه سال جاری گفت: تمهیدات ترافیکی برای مهر ماه با هماهنگی میان شهرداری تهران، دولت و پلیس انجام شده و خوشبختانه نتایج آن نیز روز گذشته قابل مشاهده بود که با کاهش نسبی افزایش حجم ترافیک در معابر روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیکی در معابر داخلی تهران عادی است، گفت: در شبکه بزرگراهی هم همچون سایر روزها ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی وجود دارد و براساس گزارش‌های دریافتی حجم ترافیک در مقاطعی از بزرگراه‌های نواب، ‌شهید خرازی، شهید بابایی، امام علی (ع)، چمران، صدر و... نیمه سنگین گزارش شده است،‌ اما در معابر داخلی مشکلی وجود ندارد.

عابدی با اشاره به وضعیت ترافیک اطراف مدارس نیز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده مشکل ترافیکی در اطراف مدارس و مراکز آموزشی وجود ندارد و در یکی دو مورد که روز گذشته با مشکل روبرو شدیم، امروز برطرف شده است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره وضعیت ترافیکی عصر دیروز در معابر تهران نیز گفت: خوشبختانه دیروز نیز حجم ترافیک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته و گره ترافیکی در هیچ یک از معابر نداشتیم.

عابدی افزود: امسال ترافیک اول مهر در مقایسه با سال‌های گذشته کاهش داشته است که در این خصوص علاوه بر مسئولین باید از شهروندان نیز قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha