معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی كشور از ثبت نام بیش از 625 نفر از اعضای این سازمان جهت دریافت تجهیزات دفاع شخصی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر حسن هویدا، با اشاره به ثبت نام اعضای جامعه پزشكی متقاضی دریافت تجهیزات دفاع شخصی در این معاونت، گفت: از زمان آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت تجهیزات دفاع شخصی در 22 آبان ماه تا ابتدای دی ماه، 625 نفر از اعضای سازمان نظام پزشكی با ارایه مدارك مورد نیاز، خواستار دریافت این تجهیزات شده‌اند.

وی افزود: از این 625 نفر، 427 نفر مرد و 198 نفر زن هستند كه 305 نفر از آنان زیر40 سال و مابقی بیشتر از 40 سال سن دارند.

دكتر هویدا اعلام كرد: 533 نفر از متقاضیان پزشك عمومی یا متخصص و 92 نفر اعضای پروانه‌دار غیرپزشك سازمان نظام پزشكی كشور هستند.

وی اضافه كرد: 238 نفر از متقاضیان، خواستار دریافت اسپری اشك‌آور و 387 نفر هم متقاضی دریافت شوكر الكتریكی بوده‌اند.

به گفته معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی، واگذاری تجهیزات دفاع شخصی به افرادی كه ثبت‌نام نموده و بررسی صلاحیت آنها به اتمام رسیده، آغاز شده است و هم زمان با ثبت نام متقاضیان جدید، مراحل بررسی درخواست‌ها و صلاحیت افراد متقاضی ادامه دارد.

دكتر هویدا، در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام اعضای سازمان نظام پزشكی استان تهران كه متقاضی دریافت آرم طرح ترافیك هستند، اظهار كرد: به منظور تأمین رفاه و آرامش اعضای سازمان، ثبت نام متقاضیان دریافت آرم جهت تردد در محدوده طرح ترافیك شهر تهران از ابتدای دیماه و صرفاً از طریق اینترنتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: میزان سهمیه و قیمت آرم طرح ترافیك سال 1390 هنوز به سازمان نظام پزشكی اعلام نشده است اما امیدواریم با توجه به رشد تعداد اعضای سازمان در شهر تهران، سهمیه پیش‌بینی شده جهت اعضای جامعه پزشكی استان تهران نیز نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.

معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی، خاطر نشان كرد كه سال گذشته 6500 آرم طرح ترافیك، با توجه به اولویت تخصصی و شغلی و محدود زندگی و فعالیت اعضای سازمان، در میان بیش از 12 هزار متقاضی توزیع شد و پیش‌بینی ما برای ثبت نام متقاضیان دریافت آرم ترافیك سال 1390، بین 13 تا 14 هزار نفر است.

وی در پایان با بیان این كه ثبت‌نام از متقاضیان برای دریافت آرم طرح ترافیك تهران تا پایان دیماه سال جاری از طریق سایت www.irimc.net ادامه خواهد داشت، گفت: از اعضای جامعه پزشكی درخواست می‌كنم كه با توجه به قرار گرفتن محدوده فعالیت تخصصی و یا زندگی و نیز با در نظر گرفتن اولویت تخصصی خود، نسبت به ثبت نام دریافت طرح اقدام كنند تا همانند گذشته نیازمندان واقعی آرم تردد در محدوده طرح كه در حوزه‌های اورژانس، جراحی، بیماری‌های قلبی و عروقی، زنان و زایمان و بیهوشی فعالیت می‌كنند در اولویت دریافت این طرح قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha