وزیر و مسئولان ارشد وزارت بهداشت صبح امروز در آستانه هفته سلامت با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق كردند.

وزیر بهداشت با آرمانهای امام خمینی(ره) تجدید میثاق كرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، كامران باقری لنكرانی به همراه معاونان و جمعی از مدیران كل و مسئولان ادارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی صبح امروز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) نسبت به روح بزرگ رهبر انقلاب اسلامی ادای احترام كردند.
وزیر بهداشت و همراهان او همچنین با حضور بر مزار شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر، شهیدان رجایی و باهنر و مرحوم آیت الله طالقانی و قرائت فاتحه، نسبت به آنان ادای احترام كرد.
وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار اجتماعی فارس گفت:‌ حضور بنده و همكاران وزارت بهداشت تجدید میثاقی بود با آرمانهای حضرت امام(ره) كه همه بخشهای مختلف نظام مرهون آن بزرگوار است و به واقع او، امام همه عصرها و نسلهای كشور بود و خواهد بود و ما آنچه داریم از منویات و تعلیمات آن مرد بزرگ است.
وی اضافه كرد: در حكومت داری و وظایف حكومتی یكی از نكات مهم توجه به سلامت آحاد مردم است كه در این بخش نكته مهم توجه به عدالت در سلامت است و مفهوم آن این است كه دسترسی عمومی خدمات بهداشتی- درمانی با كیفیت برای همه مردم فراهم باشد.
وی گفت: حضور ما در مرقد حضرت امام (ره)در واقع برای درددل و استمداد از روح پرفتوح آن حضرت برای حركتهای آینده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha