دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان آخرین وضعیت پرونده تصادف مینی بوس دانش آموزان در شهر کرمان را تشریح کرد و از بازداشت راننده متخلف و احضار تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش در این زمینه خبر داد.

راننده متخلف حادثه سرویس دانش آموزان کرمان بازداشت شد/ احضار تعدادی از مسئولان آموزش و پروش

سلامت نیوز:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان آخرین وضعیت پرونده تصادف مینی بوس دانش آموزان در شهر کرمان را تشریح کرد و از بازداشت راننده متخلف و احضار تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش در این زمینه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،دادخدا سالاری ، آخرین وضعیت  پرونده تصادف مینی بوس دانش آموزان در شهر کرمان را تشریح کرد و گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم به این مساله ورود کرده و تمامی مقصران این حادثه که با قصور و کوتاهی عامل بروز این حادثه شده‌اند را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.
 
وی اظهار کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که وسیله نقلیه استفاده شده فاقد مجوز سرویس مدارس بوده است و در حال حاضر راننده متخلف بازداشت شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط آموزش و پرورش در این خصوص به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان احضار شده‌اند.

سالاری گفت:ظهر روز گذشته یک دستگاه مینی بوس به علت نقص فنی در سیستم ترمز با یک دستگاه نفت کش که از شرکت نفت به مقصد جایگاه سوخت خیابان شهاب کرمان بارگیری شده بوده است برخورد می‌نماید.

وی تصریح کرد:در مجموع در این حادثه ۷ نفر از دانش آموزان به صورت سرپایی در محل حادثه معاینه وترخیص می‌شوند و ۴ نفر دیگر به علت شکستگی دست وپا و پارگی لب به بیمارستان منتقل می‌شوند.

این مقام قضائی اظهار داشت:خودروی استفاده شده برای حمل دانش آموزان یک دستگاه مینی بوس بنز مدل سال ۶۲ بوده است که به عنوان جایگزین سرویس اصلی مدرسه استفاده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha