غذایی که می خورید حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که می توانند روی سطح انرژی تان در طول روز تاثیر بگذارند. اینفوگرافی که در ادامه خواهید خواند به شما می گوید چه ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند به افزایش انرژی تان کمک کنند و چگونه این کار را می کنند.

اینفوگرافی/ ویتامین ها و مواد معدنی که خستگی را از بین می‌برند

سلامت نیوز: غذایی که می خورید حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که می توانند روی سطح انرژی تان در طول روز تاثیر بگذارند. اینفوگرافی که در ادامه خواهید خواند به شما می گوید چه ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند به افزایش انرژی تان کمک کنند و چگونه این کار را می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به  نقل از سایت دکتر کرمانی، برای مثال آهن، اکسیژن را از سلول های قرمز خونی به بافت ها و عضلات منتقل می کند. آهن را می توانید در غذاهایی مانند اسفناج، دانه کنجد و زیتون پیدا کنید. ویتامین های B کمک می کنند غذا به انرژی تبدیل شود و برای رشد و دیگر عملکرد های مهم بدن ضروری هستند. انواع ویتامین های گروه B را می توانید در غذاهای مختلف پیدا کنید.

برای اینکه اطلاعات کاملتری درباره ویتامین ها و مواد معدنی بخوانید کافیست یک نگاه به اینفوگرافی که در ادامه می آید بیندازید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha