سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد یک دستگاه تریلر با دیوار یک منزل مسکونی در خیابان فرمانیه خبر داد.

تصادف تریلر با دو خودرو و منزل مسکونی در فرمانیه

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد یک دستگاه تریلر با دیوار یک منزل مسکونی در خیابان فرمانیه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سیدجلال ملکی  در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:35 شب گذشته یک مورد تصادف به سامانه 125 اعلام و بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه در خیابان فرمانیه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه عامل این حادثه یک دستگاه تریلر حاوی بار آهن‌آلات و میلگرد بود، افزود: این خودرو به دلیل نامشخصی با یک دستگاه پراید و یک دستگاه سانتافه که در کنار خیابان پارک بودند و سپس با دیوار منزل دو طبقه‌ای نیز برخورد کرده بود.

ملکی با اشاره به وضعیت راننده تریلر اضافه کرد: راننده در اتاق خودرو محبوس شده بود و نیروهای آتش‌نشانی بعد از ایمن‌سازی قطعات خودرو را برش دادند و راننده جوان را از خودرو بیرون آوردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه ساکنان خانه‌ای که خودرو با آن برخورد کرده بود نیز دچار مشکل نشده بودند، تصریح کرد: بخشی از دیوار این خانه تخریب شد ولی خوشبختانه در آن قسمت از ساختمان کسی نبود و مصدومیتی نداشت.

به گفته ملکی این عملیات در ساعت 2:33بامداد به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha