جانشین رییس کمیته اضطراری الودگی هوای تهران گفت : پیشنهاد اجرای دوباره طرح زوج و فرد را به شورای عالی ترافیک ارائه کرده ایم .

به گزارش سلامت نیوز ، معاون استاندار تهران در ارتباط مستقیم با خبر شبکه پنج تهران در پاسخ به این سوال که هوای تهران دو روز است که در وضعیت ناسالم قرار دارد و پایداری هوا احتمال رسیدن هوا به وضع هشدار را افزایش می دهد و چرا کمیته اضطرار آلودگی هوا هنوز تشکیل جلسه نداده است گفت : وضعیت کنونی هوای تهران تا دو روز دیگر یعنی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت .

وی افزود : با توجه به امار و ارقامی که به ما اعلام کرده اند وضعیت هوای تهران در شرایطی نیست که به حد اضطرار برسد و نیاز به تشکیل جلسه باشد بلکه در استانه اضطرار است و اگر به وضعیت اضطرار برسد تشکیل جلسه می دهیم .

محمودی گفت : توصیه ما به شهروندان بویژه بیماران قلبی ، کودکان ، و بیماران مبتلا به تنگی نفس این است که در سطح شهر کمتر تردد کنند.

وی افزود : همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به وظیفه خود برای متوقف کردن خودروهای دودزا عمل خواهد کرد .

معاون استاندارتهران گفت : همچنین به شورای عالی ترافیک پیشنهاد اجرای دوباره طرح زوج و فرد را ارائه کرده ایم که اگر موافقت شود بتوانیم از این طرح هم برای کنترل الودگی و هم برای کنترل ترافیک بهره ببریم .

وی افزود : البته با تغییراتی که دراین طرح صورت گرفته است این پیشنهاد به شورا ارائه شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha