رئیس سازمان انتقال خون اعلام كرد: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با استخدام 500 نفر در سازمان انتقال خون در بهمن امسال موافقت كرد و آگهی استخدام آ‌ن نیز اواخر دی منتشر می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس حسن ابوالقاسمی افزود:‌ كمبود نیرو یكی از مشكلات مهم سازمان انتقال خون بود كه با پیگیری وزیر بهداشت بالاخره معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با استخدام 500 نفر نیروی جدید در سازمان انتقال خون موافقت كرد، البته استانداران استان‌های مختلف نیز در این زمینه همكاری كردند و از سهمیه مازاد استخدام سایر دستگاه‌ها برای استخدام در سازمان انتقال خون سهمیه اختصاص دادند.

وی گفت: بر این اساس آزمون استخدام 500 نفر نیروی جدید در سازمان انتقال خون بهمن امسال برگزار می‌شود و آگهی استخدام آن نیز تا اواخر دی در روزنامه‌ها منتشر می‌شود.

وی افزود: نحوه سهمیه‌بندی به نحوی است كه بیشتر سهمیه استخدام به استان‌ها و مناطق محروم كشور اختصاص داده شده و به همه استان‌ها سهمیه استخدام داده شده به طوری كه هر چه استانی محروم‌تر باشد سهمیه بیشتری برای استخدام دارد و استان تهران نیز هیچ سهمیه استخدامی در سازمان انتقال خون ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha