رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور قادر نخواهد بود به تنهایی تمام نیاز‌های قشر سالمند کشور را برطرف کند.

پاسخ به تمام نیاز‌های سالمندان از عهده سازمان بهزیستی خارج است

سلامت نیوز:رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور قادر نخواهد بود به تنهایی تمام نیاز‌های قشر سالمند کشور را برطرف کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،انوشیروان محسنی بندپی گفت: سازمان بهزیستی کشور طی سال‌های اخیر در حوزه سالمندی اقدامات مطلوبی را در دستور کار داشته است.

وی افزود: به گونه‌ای برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم بهترین خدمات را به سالمندان جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به رفع تمام نیاز‌های سالمندان نیست اظهارکرد: باید به این موضوع توجه شود که یک فرد زمانی که به سن سالمندی می‌رسد به نسبت سایر افراد نیاز‌های بیشتری داشته و سازمان بهزیستی تنها قادر به برطرف کردن بخشی از این نیاز‌ها است.

محسنی بندپی ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب به سالمندان در تمام حوزه ها، نیازمند هم افزایی بیشتری با همه دستگاه‌های اجرایی درگیر با حوزه سالمندی هستیم.

وی درمان را از جمله نیاز‌های اولیه یک فرد سالمند دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با افزایش سن، بسیاری از افراد دچار بیماری‌های متعددی می‌شوند، لازم است برای درمان آن‌ها برنامه ریزی شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: هزینه‌های درمان همواره یکی از مشکلات اساسی قشر سالمند کشور بوده و باید با کمک بیمه‌ها این مشکل را تا حدودی برطرف کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha