پنجشنبه ۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 22633

متخصص بیماری‌های قلب و عروق، به مردم توصیه كرد در هنگام آلودگی هوا از سفرهای غیرضروری و تردد در خیابان‌ها و معابر شهر خودداری كنند

به گزارش سلامت نیوز ،دكتر حسن آقاجانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود این كه وضعیت آلودگی هوا همچنان در وضعیت ناسالم قرار دارد اما همكاری مردم و تدابیر اندیشیده شده توسط دولت، تأثیرات خوبی را به جا گذاشته است كه اگر این شرایط ادامه پیدا كند و وضعیت جوی هم مساعد باشد این مشكل برطرف خواهد شد.
وی با اشاره به این كه استفاده از خودروهای تك‌سرنشین یكی از عوامل مهم در تشدید آلودگی هوا به حساب می‌آید، افزود: با توجه به بحث یارانه‌ها، فرصتی فراهم شده تا همگی از وسایل نقلیه عمومی استفاده كرده و تلاش شود تا در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.
وی تصریح كرد: آلودگی هوا فقط سلامت بیماران قلبی و ریوی را تهدید نمی‌كند بلكه كودكان، سالمندان، زنان باردار و سایر اقشار جامعه نیز باید مراقب باشند و فقط در صورت اجبار در سطح شهر و خیابان‌ها و معابر تردد كنند.
دكتر آقاجانی خاطرنشان كرد: مردم باید عادت كنند تا برای انجام كارهای خود از شیوه‌های نوین و روش‌های الكترونیك استفاده كنند زیرا این امر می‌تواند از بسیاری از سفرهای غیرضروری جلوگیری كند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha