پرستاران مصدوم سانحه حادثه رانندگی در جاسک از وضعیت ثابت و پایداری برخوردارند.

آخرین وضعیت پرستاران حادثه رانندگی در جاسک

سلامت نیوز: ‌پرستاران مصدوم سانحه حادثه رانندگی در جاسک از وضعیت ثابت و پایداری برخوردارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،‌ رئیس مجتمع آمورشی پژوهی درمانی پیامبر اعظم (ص) ضمن عیادت از بیماران مصدوم سانحه واژگونی خودرو اعلام کرد که پرستاران مصدوم حادثه رانندگی جاسک از وضعیت سلامت پایداری برخوردار هستند.

 

در این بازدید که با حضور دکتر سید حسین داودی(رئیس دانشگاه)، دکتر عبدالله غریب زاده(معاون درمان و مدیر پرستاری استان) انجام گرفت، وضعیت درمانی پرستاران این سانحه موردبررسی قرار گرفت.

 

دکتر مهدی حسنی آزاد بابیان اینکه تمام تلاش‌های کادر درمان در جهت بهبود سلامت این پرستاران انجام خواهد شد، افزود: حال عمومی این پرستاران مساعد است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از این پرستاران دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه لگن و یکی دیگر از آن‌ها دچار آسیب‌دیدگی کمر بود، تصریح کرد: با توجه به پایدار بودن حال عمومی این دو پرستار پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در بخش اورژانس جراحی بستری و تحت نظر هستند اما یکی دیگر از پرستاران که دچار ضربه به سر و آسیب قفسه صدری شده بود به بخش آی سی یو مغز و اعصاب جهت مراقبت‌های ویژه منتقل شد که در حال حاضر این پرستار نیز از حال عمومی پایداری برخوردار است.

 

رئیس مجتمع آمورشی پژوهی درمانی پیامبر اعظم (ص) در پایان ضمن آرزوی سلامتی سریع‌تر این پرستاران تصریح کرد: تمام خدمات درمانی در جهت تسریع روند بهبودی آن‌ها انجام خواهد شد.

 
خودروی سواری پراید حامل پرستاران که در مسیر جاسک- لیردف در حال تردد بود، حوالی ظهر روز جمعه(۱۴ مهر)  واژگون شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha