دبیر علمی یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی گفت: تاكنون 500 مقاله از اساتید رشته بی‌هوشی از سراسر جهان به دبیرخانه كنگره رسیده است كه پس از بررسی هیات داوران تعدادی از مقالات برگزیده شده است.

به گزارش سلامت نیوز دكتر "رضا آخوندنژاد" در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌كه این كنگره 22 تا 24 دی‌ماه در اهواز برگزار می‌شود ، اظهار داشت: مقالات ارسال شده به دبیرخانه یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی از سوی هیات داوران كنگره كه متشكل از داوران ایرانی و خارجی است مورد بررسی قرار گرفته‌اند كه از میان 500 مقاله دریافت شده، تعدادی برای ارایه در كنگره به صورت سخنرانی و پوستر انتخاب شده است.

وی افزود: در كنار برگزاری كنگره بین‌المللی بی‌هوشی، چندین كارگاه تخصصی و فوق تخصصی نیز با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی در رشته بی‌هوشی برگزار می‌شود.

آخوندزاده تصریح كرد: مراقبت‌های بیمار در بخش ICU، راه‌های هوایی بیمار، كنترل دردهای حاد و مزمن بیمار پس از عمل جراحی، عوارض بی‌هوشی حین عمل جراحی و مراقبت‌های مربوط چند نمونه از موضوعاتی است كه در مورد آنها كارگاه‌هایی تخصصی برگزار می‌شود.

رییس بیمارستان گلستان اهواز خاطرنشان كرد: تعداد زیادی اساتید مطرح داخلی و خارجی در یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی در اهواز شركت خواهند كرد. همچنین تعداد زیادی از شركت‌كنندگان در این كنگره اساتید ایرانی مقیم كشورهای خارجی هستند كه حضور آنها در اهواز قطعا در ارتقاء سطح علمی منطقه موثر خواهد بود.
دبیرعلمی یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی اظهار داشت: تجلیل از اساتید پیشكسوت رشته بی‌هوشی از برنامه‌های جانبی كنگره است كه برای اجرای این برنامه از اساتید پیشكسوت رشته بی‌هوشی در سراسر كشور دعوت شده است.

آخوندزاده گفت: شهر اهواز می‌تواند به عنوان قطب‌های منطقه مطرح باشد و برگزاری چنین برنامه‌هایی در ارتقای سطح علمی منطقه و توسعه توریسم‌ درمانی در اهواز موثر خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha