دبیر اجرایی یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی با بیان این‌كه 90 درصد مقدمات برگزاری كنگره فراهم شده است، گفت: با همكاری مسئولان استان به‌ویژه استاندارد خوزستان، آماده برگزاری موفق یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی در اهواز هستیم.

به گزارش سلامت نیوز دكتر فرهاد كلانتری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: كنگره بین‌المللی بی‌هوشی یكی از بزرگ‌ترین كنگره‌های علمی كشور است كه برای نخستین بار به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاكنون 600 نفر برای شركت در یازدهمین دوره كنگره بین‌المللی بی‌هوشی ثبت‌نام كرده‌اند و باتوجه به این‌كه در روز برگزاری كنگره نیز ثبت‌نام انجام می‌شود، پیش‌بینی می‌شود تعداد شركت‌كنندگان در كنگره به 1000نفر افزایش یابد. همچنین حدود 130 مهمان ویژه، شامل متخصصان داخلی و خارجی نیز به این كنگره دعوت شده‌اند.

كلانتری درباره محل اسكان مهمانان كنگره تصریح كرد: مهمان‌سرای شركت نفت و توسعه نیشكر برای اسكان مهمانان ویژه پیش‌بینی شده است و از ظرفیت هتل‌های شهر نیز برای اقامت دیگر مهمانان استفاده می‌شود.

دبیر اجرایی یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی خاطرنشان كرد: كمیته استقبال از مهمانان كنگره بین‌المللی بی‌هوشی تشكیل شده و برای استقبال هرچه بهتر از مهمانان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.
لازم بذکر است یازدهمین كنگره بین‌المللی بی‌هوشی، 22 تا 24 دی‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha