سومین دوره آزمون اصناف تجهیزات پزشكی در دانشگاه علوم پزشكی لرستان برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا ، لرستان ، سومین دوره آزمون اصناف پزشكی با حضور پنج شركت كننده در این آزمون صبح روز شنبه چهارم دی ماه 89 در سالن اجتماعات معاونت درمان دانشگاه برگزار گردید.
این آزمون در راستای اجرای ماده 25 دستورالعمل پیشگیری و مبارزه با قاچاق تجهیزات پزشكی وفصل هشتم آیین نامه آن و اعمال مقررات مربوط به توزیع ، نظارت و قیمت گذاری وسایل پزشكی به صورت فصلی در دانشگاه های علوم پزشكی برگزار می شود و كلیه مراكز و واحدهای عرضه كننده تجهیزات پزشكی ملزم به آشنایی با قوانین مذكور و رعایت آنها می باشد كه به صورت الكترونیكی طراحی و مورد تایید اداره كل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت قرار گرفته است.
در این دوره آموزشی، اصناف مربوطه بااستفاده از بسته آموزشی نرم افزار(CD) شامل فایل های فلش كلیه دروس و فایل های pdf قابل چاپ، آموزش های لازم را فرا گرفته و از طریق سایت سامانه آموزش الكترونیكی به نشانی www.meratsaadat.com ،ثبت نام و دوره را طی می نماید.
برگزاری آزمون ها و صدور مجوز فعالیت واحدهای صنفی پذیرفته شده توسط دانشگاه های علوم پزشكی با هماهنگی اداره كل تجهیزات پزشكی و سازمان بازرگانی استان ها انجام می پذیرد و حداقل نمره قبولی در این آزمون 73 از 100 می باشد.
گفتنی است برآورد می شود كه در سطح اول استان لرستان 30 نفر در زمینه توزیع تجهیزات پزشكی فعالیت داشته باشند كه در دو دوره قبلی از بین شركت كنندگان تنها چهار نفر موفق به كسب مجوز در این آزمون شده بودند و در دوره سوم نیز 14 نفر ثبت نام كرده بودند كه پنج نفر آنها در آزمون سوم شركت كردند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha