همایش سراسری انطباق خدمات بهداشتی درمانی با موازین شرع مقدس اسلام سال آینده در دانشگاه علوم پزشكی لرستان برگزار می شود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، استان لرستان ، همایش سراسری انطباق خدمات بهداشتی درمانی با موازین شرع مقدس اسلام در اردیبهشت ماه سال آینده با مشاركت معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت درمان، دانشكده پرستاری مامائی، كمیته تحقیقات دانشجویی، مركز تحقیقات گیاهان رازی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان برگزار می گردد.
از آنجا كه رعایت اخلاق، آداب و توجه به ارزشهای الهی و انسانی در همه فعالیتها و تلاشهای علمی و غیر علمی یكی از اصول پذیرفته شده جامعه بشری در تمام اعصار بوده و بشریت كه برای نیل به رشد و تعالی و حاكمیت نظم، انضباط، عدالت، احترام متقابل و جلوگیری از هرگونه تخلف باید پایبند به اصول اخلاق منطبق با عقل بشری در همه امور باشد، كاربرد اخلاق در حرفه ی پزشكی یك ضرورت است و بشر مكلف به اجرای قوانین شرع مقدس در تمام حیطه هاست.
در این راستا همایش سراسری انطباق حول محورهای: 1-نقش اخلاق در رشد و بالندگی خدمات پزشكی 2- رابطه ارزشهای متعالی و ضوابط شرعی در خدمات پزشكی   3 - واحدهای نظارتی، ارشادی و كاربردی نمودن قانون انطباق 4- مطالعات تطبیقی در دانشگاه علوم پزشكی برگزار خواهد شد.
گفتنی است ریاست این همایش بعهده دكتر اردشیر شیخ آزادی سرپرست دانشگاه، مسئولیت دبیر علمی همایش بعهده دكتر غفارعلی محمودی و مسئولیت اجرائی همایش بعهده دكتر محمدحسن كائیدی می باشد.
ضمناً از علاقمندان به شركت در این همایش ارزشمند تقاضا می شود برای كسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.RLums.ir مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha