دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 226718

زنی جوان برای سنجش میزان علاقه همسرش به او و زندگی مشترک، نقشه ربوده‌شدن ساختگی خود را طراحی و اجرا کرد.

سلامت نیوز: زنی جوان برای سنجش میزان علاقه همسرش به او و زندگی مشترک، نقشه ربوده‌شدن ساختگی خود را طراحی و اجرا کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران نوشت: چندی پیش مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده‌شدن همسرش توسط افرادی ناشناس خبر داد. او به مأموران گفت: «امروز مثل همیشه برای رفتن به محل کارم خانه را ترک کردم. در طول روز هم همسرم با من تماس نگرفت که این موضوع را به حساب دعوای شب قبل گذاشتم و با خودم گفتم به احتمال زیاد با من قهر کرده است اما وقتی به خانه آمدم از همسرم خبری نبود. چند باری با تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد. نگران و مضطرب بودم که ناگهان پیامکی از تلفن همراه او دریافت کردم. متن پیام حکایت از آن داشت که همسرم را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش 15 میلیون تومان پول نقد خواسته بودند. آنها مرا تهدید کردند اگر به پلیس حرفی بزنم مینا را زنده نخواهند گذاشت.»

با شکایت مرد جوان، بلافاصله پرونده‌ای در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس سهرابی دستور تحقیقات تخصصی را به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت داد.

تلاش برای شناسایی گروگانگیران و آزادی زن جوان ادامه داشت که کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مینا ربوده نشده و هیچ گروگانگیری‌ای در کار نیست. در حالی که کارآگاهان به این نتیجه رسیده بودند، مینا که متوجه شده بود همسرش ماجرا را با پلیس در میان گذاشته به خانه برگشت و مدعی شد گروگانگیران به خاطر التماس‌هایش او را آزاد کرده‌اند.

زن جوان که دستش را رو شده می‌دید، لب به سخن گشود و گفت: «آدم‌ربایی و گروگانگیری در کار نبوده است. من و همسرم مدام با هم دعوا داشتیم و تصور می‌کردم که این دعواها برای این است که او علاقه‌ای به من ندارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم نقشه ربوده‌شدنم را طراحی کنم. با خودم گفتم او اگر مرا دوست داشته باشد به خواسته گروگانگیران توجه می‌کند و پول را پرداخت می‌کند اما اگر علاقه‌مند نباشد به این موضوع اهمیت نمی‌دهد. در این مدت خانه یکی از دوستانم پنهان بودم و از تلفن همراهم به شوهرم پیام می‌دادم اما زمانی که فهمیدم او ماجرا را به پلیس گفته ترسیدم که لو بروم. برای همین خودم به خانه برگشتم و به دروغ گفتم مرا رها کرده‌اند.»

با توجه به اظهارات زن جوان، همسرش از شکایت صرف نظر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha