همسر مردی که پس از قتل دو دخترش اقدام به خودکشی کرده، با حضور در دادسرای جنایی تهران جزئیات جدیدی از زندگی خود و همسرش را برای بازپرس جنایی پرونده شرح داد.

دختران من 17 و 25 ساله بود‌‌ند که به دست پدرشان کشته شدند/ شوهرم تهدید به قتل، اسیدپاشی و سوزاندن منو دخترانم کرده بود

سلامت نیوز: همسر مردی که پس از قتل دو دخترش اقدام به خودکشی کرده، با حضور در دادسرای جنایی تهران جزئیات جدیدی از زندگی خود و همسرش را برای بازپرس جنایی پرونده شرح داد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه شرق نوشت: این زن جوان صبح دیروز از زندگی ٢٦ساله خود با این مرد گفت و ادامه داد: از همان اول که با این مرد ازدواج کردم با هم اختلاف داشتیم، دختران من ١٧ و ٢٥ساله بود‌‌ند که به دست پدرشان کشته شدند. البته شوهرم پیش از این نیز بارها من و دخترانم را تهدید به قتل، اسیدپاشی و سوزاندن با آب جوش کرده بود.

شوهرم چند شب قبل از قتل نیمه‌شب قصد داشت من را از خانه بیرون کند که دختر بزرگم مانع شد و من صبح وسایلم را جمع کردم و به خانه برادرم رفتم، این اواخر که از خانه می‌رفتم به خانه پدرم نمی‌رفتم، چون پدرم پیر بود و وقتی شوهرم به آنجا می‌آمد دادوفریاد می‌کرد و من را کتک‌ می‌زد و این موضوع پدرم را اذیت می‌کرد، آخرین‌بار هم به خانه برادرم رفته بودم که این اتفاق افتاد.

چند بار هم که شوهرم من را کتک زده بود، از او شکایت کردم، ولی برادرانش برای او سند گذاشتند و هر بار وساطت می‌کردند و ماجرا تمام می‌شد. او رفتار ثابتی نداشت و حتی با برادرهایش هم دعوا می‌کرد، با وجود این برادرانش هوای او را داشتند و هزینه عمل جراحی کمرش را دادند. البته او از برادرانش ٢٠‌ میلیون تومان پول طلب داشت. هر بار که با من دعوا می‌کرد زنگ می‌زد به برادرهایش که باید همین امروز پول من را بدهید و بعد که آشتی می‌کردند  فراموش می‌کرد.

فقط شوهرم در خانواده‌اش نبود که رفتار عجیبی داشت، دو برادر دیگرش هم پنج و ١٢سال پیش خودکشی کرده بودند.

این زن همچنین گفت: مدتی قبل که من را از خانه بیرون کرد، برای گرفتن مهریه شکایت کردم و او هم فوری به‌دلیل عدم تمکین از من شکایت کرد، او به تریاک معتاد بود و صلاحیت نگهداری از بچه‌ها را نداشت و آخر هم که این کار را با بچه‌ها و خودش کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha