چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 226941

در پی اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور مبنی بر اهدای جسد برای استفاده در مراکز آموزشی و دانشگاهی سازمان واحد فرآوری بافت و پیوند نسوج شماره‌های جدید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اعلام شد.

برای اهدای جسد با این شماره ها تماس بگیرید

سلامت نیوز: در پی اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور مبنی بر اهدای جسد برای استفاده در مراکز آموزشی و دانشگاهی سازمان واحد فرآوری بافت و پیوند نسوج شماره‌های جدید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی، افراد پس از اعلام آمادگی از طریق تماس تلفنی و ثبت مشخصات، برای ثبت رضایت محضری به یکی از دفترخانه‌های مشخص شده از سوی سازمان معرفی می‌شوند و رضایت‌نامه خود را به شکل محضری به ثبت می‌رسانند.

همچنین در شهر تهران دو محضر برای معرفی علاقه‌مندان اهدای جسد مشخص شده است و از آنجا که تمام هزینه‌های این اقدام توسط سازمان پزشکی قانونی کشور پرداخت می‌شود، متقاضیان اهدای جسد باید به یکی از این دو محضر مراجعه کنند. به عبارت دیگر افراد طی تماس تلفنی با شماره‌های اعلام شده از نحوه انجام کار مطلع و در صورت تمایل به اهدای جسد، محضر نزدیک‌تر به محل سکونتشان برای اخذ رضایت‌نامه به آنان معرفی می‌شود. ضمن آنکه نسخه رضایت نامه نیز توسط محضر برای پزشکی قانونی ارسال خواهد شد.

افراد می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه اهدای جسد با شماره‌های ۵۵۴۴۲۸۴۴ و ۵۵۴۴۲۶۴۴  تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha