آتش سوزی در جنگل های ایالت کالیفرنیای آمریکا که از یک هفته پیش همچنان ادامه دارد، تاکنون دست کم 40 قربانی گرفته و جستجوی برای قربانی احتمالی دیگر ادامه دارد.

آتش سوزی در جنگل های کالیفرنیا 40 قربانی گرفت

سلامت نیوز: آتش سوزی در جنگل های ایالت کالیفرنیای آمریکا که از یک هفته پیش همچنان ادامه دارد، تاکنون دست کم 40 قربانی گرفته و جستجوی برای قربانی احتمالی دیگر ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا  ، تعداد قربانیان آتش سوزی در جنگل های کالیفرنیای آمریکا که از یک هفته پیش آغاز شده به 40 تن رسید.


به گزارش روزنامه یو اس ای تودی،شعله هایی که همچنان زبانه می کشند شب گذشته به مناطق مسکونی نزدیک شده و سبب تخلیه اجباری برخی خانه ها شد.
بر اساس این گزارش، افزون بر خانه هایی که تاکنون تخلیه شده اند، روز شنبه نیز 3 هزار نفر دیگر در منطقه سانتا روزا و 250 تن در شهر سونوما مجبور به ترک منازل خود شدند.


کاهش سرعت باد در چند روز گذشته، فرصتی دو روزه برای آتش نشانان فراهم کرد تا قدری در مهار حریق پیشروی کنند؛ اما افزایش سرعت باد از روز جمعه همچنان نگرانی ها از گسترش آتش را به دنبال دارد.


این آتش های پراکنده در مجموع منطقه ای به وسعت بیش از 130 هزار هکتار را خاکستر کرده است. افزون بر قربانیانی که تاکنون پیدا شده اند، فهرستی 250 نفره نیز از گمشدگان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha