رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: آزمون استخدام پرستاران 29 بهمن برگزار می‌شود و با توجه به آنكه مراحل اعلام نتایج آزمون و گزینش نیروها، یكی دو ماه به طول می‌انجامد احتمالاً سال آینده نتیجه نهایی استخدام پرستاران مشخص می‌شود.

برگزاری آزمون استخدام پرستاران در 29 بهمن

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، شمس الدین شمس درباره وضعیت استخدام پرستاران قراردادی گفت: پرستاران قراردادی نیز استخدام می‌شوند البته نگرانی ما این است كه كمتر از 23 هزار پرستار، متقاضی استخدام شوند.
وی افزود: تعداد پرستاران 4 -5 استان مازاد ظرفیت استان است اما در سایر استانها از جمله تهران احتمال كمبود پرستار متقاضی استخدام وجود دارد.
رئیس شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به پرستاران بخش خصوصی اظهار كرد: اگر بخش خصوصی در جهت اصلاح و افزایش حقوق پرستاران خود تلاش نكند امكان دارد پرستاران فعال در این بخش برای ادامه فعالیت به بخش دولتی رو آورند.
وی با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات نظام پرستاری از ماه جاری در 12 بیمارستان اجرای آزمایشی می شود، افزود: بیمارستان هایی از بخشهای دانشگاهی، نیروهای مسلح، خصوصی و تامین اجتماعی برای این طرح انتخاب شده‌اند تا تاثیر قانون تعرفه‌گذاری بر همه آن‌ها بررسی شود.
شمس در ادامه گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تا آخر سال جاری به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و بنا بر اعلام وزارت بهداشت، پس از مشخص شدن نقاط قوت و ضعف این قانون، تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از سال 90 به طور سراسری در كشور به اجرا درمی‌آید.
رئیس شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به فواید اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار كرد: اجرای این طرح باعث افزایش بهره وری و كیفیت خدمات پرستاری و رضایتمندی مردم از خدمات می‌شود.
شمس خاطرنشان کرد: ‌انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری 13 اسفند در سراسر كشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha