نخستین جشنواره خودباوری با شرکت و همکاری مراکز آموزشی و توان‌بخشی معلولان جسمی‌حرکتی از تاریخ 18 تا 22 دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت‌نیوز، در این جشنواره که با حضور پانزده مرکز برپا می‌شود تولیدات و محصولات کارآموزان در زمینه‌های گوناگون به نمایش درخواهد آمد. شناخت مزیت‌های آموزشی مهارتی مراکز، آشنایی با توانمندی‌های کارآموزان، بررسی زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی توان‌یابان و ... از جمله اهداف برگزار کنندگان جشنواره خودباوری بیان شده است.

آگاهی مدیران مراکز دولتی، نهادهای اجتماعی، موسسات حمایتی و مراکز آموزشی از توانمندی‌ها، مسایل و مشکلات معلولان از دلایل برگزاری جشنواره خودباوری محسوب می‌شود.
در جشنواره خودباوری آثار کارآموزان مراکز رعد در حوزه‌های نقاشی، معرق، تراش شیشه، خیاطی سفال، جواهرات مهره‌ای، صنایع دستی، گل ‌آرایی، افتخارات ورزشی، محصولات کشاورزی، عروسک‌سازی، قالی‌بافی، دستبندبافی، گردن‌بندبافی، شیرینی پزی و... به مدت 5 روز در معرض نگاه بازدیدکندگان قرار خواهد گرفت.

جشنواره خودباوری از ساعت 10 صبح تا 16 بعد از ظهر پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

گفتنی است این جشنواره با همت مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد که با هدف آموزش منجر به اشتغال معلولان در سال 1363 به همت گروهی نیكوكار تأسیس شد، برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha