یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 22738

این روزها شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه‌ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت جنسی مردان، اما واقعا اندازه طبیعی آلت تناسلی در سنین مختلف چقدر است؟ این سئوالی است که در اینحا یک استاد دانشگاه و متخصص به آن پاسخ داده است و ما هم در برخی منابع بین المللی به دنبال پاسخ آن بودیم.

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

دکترمحمدرضا صفری‌نژاد، رئیس انجمن علمی سلامت خانواده ایران و استاد دانشگاه علوم پزشکی ارتش در پاسخ به فردی که در نامه‌ای پرسیده بود: «...من 38 ساله هستم اما اندام تناسلی ام رشد نکرده و در وضعیت کودکی باقی مانده است؛ در حالت نعوظ 4 سانتی متر است و زمانی که از این حالت خارج می شود، مانند آلت یک نوزاد است. آیا برای بیماری من درمانی وجود دارد؟ من به پزشکان زیادی مراجعه کرده ام که برخی دارو تجویز کرده اند و برخی گفته اند وزن کم کن و برخی گفته اند جراحی کن! بارها داروهایی مصرف کرده ام که ثمربخش نبوده و دستگاه های توانبخشی ای هم که اکنون وجود دارند برایم قابل استفاده نیستند. لطفا راهنمایی ام کنید... »، اینگونه پاسخ داد: با توجه به شرح حالی که این خواننده گرامی ارائه کرده اند، به نظر می رسد که دچار کوچکی واقعی آلت تناسلی هستند ولی متاسفانه خیلی دیر نسبت به درمان مشکل خود اقدام کرده‌اند.

در یک دهه اخیر، بسیاری از مردان نسبت درباره اندازه دستگاه تناسلی خود اظهار نگرانی می‌کنند و کم نیستند والدین پسربچه هایی که آنها نیز همین نگرانی را دارند. کوچکی واقعی اندازه دستگاه تناسلی در مردان می تواند سبب تبعات روانی ناگوار و مشکلات عدیده در زندگی زناشویی شود.

البته مثل هر بیماری دیگری، کوچکی واقعی دستگاه تناسلی در مردان یا «کوچکی مرضی دستگاه تناسلی » تعریف علمی خاص خودش را دارد و صرف ادعای فرد دلیل وجود مشکل در وی نیست. ممکن است که فرد انتظارات خاصی از خود داشته باشد ولی این دلیلی بر وجود بیماری نیست. هر پسربچه بالای 1سال که طول دستگاه تناسلی اش در حالت کشیده، کمتراز 9/ 1 سانتی متر است، باید مورد بررسی قرار گیرد.

علل زیادی برای کوچک بودن آلت تناسلی پسر بچه ها وجود دارد که اگر به موقع تشخیص داده شوند، کمک زیادی می توان به این کودکان کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، حتی می توان در ماه های آخر بارداری با سونوگرافی در داخل رحم مادر این بیماری را در جنین پسر تشخیص داد.

نکته قابل ذکر این است که در کودکان چاق، آلت تناسلی در زیر چربی ناحیه عانه مخفی می شود که اصطلاحا به آن «آلت تناسلی دفن شده یا مخفی شده » می گویند و این با آلت تناسلی کوچک تفاوت دارد. در بسیاری از موارد با بزرگ شدن کودک و کاهش وزن وی این مشکل برطرف می شود ولی گاهی اوقات جهت برطرف شدن آن به عمل جراحی نیاز دارد.

تشخیص زودرس و به موقع «کوچکی واقعی دستگاه تناسلی » دارای اهمیت بسیار زیادی است، چون با درمان مناسب و به موقع، این کودکان تقریبا دستگاه تناسلی طبیعی خواهند داشت.اندازه آلت تناسلی در سن بلوغ رابطه مستقیم با زمان درمان دارد. هرچه درمان زودتر انجام شود، اندازه آلت تناسلی در سن بلوغ نزدیکتر به میزان طبیعی خواهد بود.

برای درمان «کوچکی واقعی آلت تناسلی 2 » راه وجود دارد؛ یکی دارودرمانی است که معمولا تا قبل از 14 سالگی موثر است و دیگری عمل جراحی است که بعد از سن بلوغ انجام می شود.

هیچ دستگاهی که مورد تایید مجامع علمی معتبر باشد، جهت تغییر اندازه آلت تناسلی وجود ندارد. دستگاه هایی که در اینترنت یا شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند هیچ نتیجه و کارکردی ندارند. این دستگاه ها نه تنها بی فایده هستند، بلکه در مواردی عوارض زیانبار شدیدی را نیز به همراه دارند.

ضمن اینکه اخیرا عده ای سودجو، داروهایی را تبلیغ و عنوان می‌کنند که این داروها صددرصد موثر و تضمینی هستند ولی به نظر بنده هیچ تضمینی وجود ندارد.

مردم به هیچ وجه نباید در دام این افراد بیفتند. این هموطن نیز در ابتدا باید وزن خود را کاهش دهد (وزن ایده آل به طور تقریبی= قد منهای 100 ) و سپس تحت عمل جراحی قرار گیرد. در پایان نیز لازم به ذکر است که عمل جراحی البته کمک‌ کننده است.

آیا اندازه آلت تناسلی در رابطه جنسی مهم است؟

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث لاین، وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، اندازه آلت تناسلی واقعا مهم نیست و بر مطلوبیت، عملکرد یا سلامتی تأثیری نمی گذارد.آلت تناسلی برای داشتن رابطه جنسی، ادرار کردن یا تولید مثل نیازی به بزرگ بودن ندارد.

نگرانی در مورد داشتن آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط می تواند اعتماد به نفس شما را کاهش دهد و بر توانایی شما برای لذت بردن از رابطه جنسی تأثیر بگذارد. علاوه بر این، استرس و اضطراب می تواند نعوظ یا نقطه اوج را دشوارتر کند.

طول شل ۹.۱۶ سانتی متر ۳.۶۱ اینچ
طول شل کشیده ۱۳.۲۴ سانتی متر ۵.۲۱ اینچ 
طول ایستاده ۱۳.۱۲ سانتی متر ۵.۱۷ اینچ
قطر شل ۹.۳۱ سانتی متر ۳.۶۷ اینچ
 قطر ایستاده ۱۱.۶۶ سانتی متر ۴.۵۹ اینچ

پژوهش ها  چه می گویند؟

حدود 85 درصد از افراد اندازه متوسط ​​آلت تناسلی را بیش از حد برآورد می کنند.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که اندازه آلت تناسلی نرمال بیش از 15.24 طول دارد - تصوری که محققان تا حدی آن را به مطالعاتی نسبت می دهند که بر اساس مطالعات خودشان گزارش شده است.

بر اساس گزارش های مختلف، 45 درصد از افرادی آرزو می کنند آلت تناسلی بزرگتری داشته باشند، از جمله آنهایی که آلت تناسلی متوسط ​​دارند.

برای برخی دیدگاه ها، آلت تناسلی 16 سانتی متر در حالت نعوظ در 95 صدک منبع قابل اعتماد قرار می گیرد، به این معنی که تنها 5 نفر از هر 100 نفر آلت تناسلی بلندتر از 16 سانتی متر دارند.

به همین ترتیب، آلت تناسلی نعوظ  10 سانتی متر در گروه  5 درصدی قرار دارد که تنها 5 نفر از هر 100 نفر آلت تناسلی کوتاه‌تر از 10 سانتی متر دارند.

اندازه آلت تناسلی حدود 95 درصد افراد، در محدوده متوسط ​​قرار دارد.

بنابراین برای جمع‌بندی باید بگوییم ، تحقیقات نشان می‌دهد که اندازه متوسط ​​آلت تناسلی بسیار کوچکتر از آن چیزی است که اکثر مردم آن را باور دارند و معمولاً هیچ شباهتی به آنچه در فیلم‌های پورن می‌بینید ندارد.

چگونه اندازه آلت تناسلی خود را اندازه گیری کنیم

اگر می خواهید آلت تناسلی خود را اندازه بگیرید، باید طول آن را از بالا تا نوک اندازه گیری کنید.بالای آلت تناسلی شما جایی است که با استخوان شرمگاهی شما برخورد می کند و نوک آن انتهای سر است.

اندازه گیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امین ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    با سلام...وتشکر فراوان ....ایا افرادی که داری الت تناسلی بزرگ باشند در موقع مقاربت جنسی می توانند عمل دخول را کاملا انجام بدهند...ایا عوارضی برای خانم ها درپی دارد یا خیر....با تشکر
  • اميد ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    31 9
    سلام من در سن 21 سالگي ازدواج كردم الان 26 سالمه و قبلا خود ارضايي خيلي داشتم و اندازه الت تناسليم در حالت خوابيده خيلي كوچيكه حدودا 4 و در حالت ايستاده 13 ايا هنوز بزرگتر ميشه يا نه در 24 سالگي هم مبتلا به سرطان يوينگ ساركوم در ناحيه لگن شدم بعد از شيمي درماني وراديوتوراپي بعد از 2 سال خوب شدم قبل از بيماريم بچه دار نشدم دكتر مگفت حركت اسپرمد كمه ايا ربطي به خود ارضايي داره يا نه و حالا بچه دار ميشم يا نه لطفا جواب رو برام ايميل كنيد تشكر
  • مینا ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    با سلام..سوالی داشتم آلت تناسلیه همسرم خیلی بلنده..طوریکه به20سانت هم میرسه عمل دخول بطورکامل انجام نمیشه و خیلی درد میکشم امکانش هست با کرم کوچیک شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسی
  • ع ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    آقای دکتر من طول آلتم حدود 15.5 سانت و قطرش 12.5سانت.فکر کنم طولش خوب باشه ولی نگرانیم از قطرشه آیا با این قطر میتونم به راحتی از طریق دخول طرفمو ارضاش کنم(مخصوصا اگر ارضاش از طریق واژن باشه)
  • سید محمد حسینی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
    با سلام من نوجوانی 15 ساله ام و 4 ساله که خود ارضایی میکنم میخواستم ببینم در آینده مشکلی برام پیش نمیاد
  • مهدي ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    77 24
    من 20سالمه و طول التم در حالت نعوذ 13سانته ايا براي ازدواج و برداشتن بكارت مشكل ندارم ممنون
  • roozbeh33؟ ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    سلام من 16سالمه قدم165سانتی متره.اندازه ی التم 13سانتی متره و هنگام خوابیده9/7سانته به نظرتون اندازه اش مناسبه؟؟
    • Omid ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
      31 14
      با عرض سلام. من پسري 16 ساله ام.ميخام بدونم اندازه ي آلت تناسلي در اين سن بايد چقدرباشه؟(طول و قطر).خيلي واسم حياتيه. در ضمن صحيح ترين روش براي اندازه گيريه قطر آلت چيه؟ با تشكر لطفا جوابو تاحد امكان سريع تر ب gmail بفرستيد.تشكر
  • Nima ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    من پسرى 15 سأله هستم و التم 6 سانت در حال كشيدن و در حالت معولى 3 سانت است ايا مشكلى دارم در ضمن قدم هم 160 سانت ايا برا اثر رشد كردن التم هم افزايش پيدا مى كند
    • کاظم ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
      37 13
      با سلام .انداز هگیری الت باید از بالا باشد یا از کنار ؟بعد از ریشه است یا از سطح پوست؟
  • amir ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    25 4
    سلام خسته نباشید ازاینکه دیگران را کمک میکنید سپاسگذارم.34سالمه اندازه آلتم 12 تا 13 سانته و از این جهت ناراحتم امروز سفارش قرص مگناآرایکس دادم که با سایت شما آشنا شدم باید چیکار کنم که دوباره بتونم آلاتم را رشد بدم وزنم 85 و قدم 77 اگه روشی هست لطفا راهنمایی کنید.در پناه خدا باشید
  • حبیب ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    64 19
    عالی
  • على ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    18 15
    سلام من تازه رفتم تو ١٤سال سن قدم ١٦٦ وزنم ٥٠ اندازه ئ التم در بيشترين حالتش ١١/٥ است طبيعيه؟لطفا لطفا لطفاجوالشو ب ايميلم بفرستيد مرسى با تشكر.................
  • محمد ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    39 7
    سلام من ۱۷سال دارم قذم ۱۸۰ووزنم۶۸است واندازه التم در حالت خوابیده۹سانت ودر حالت بزرگ۱۷سانت به نظرتون اندازه اش خوبه؟!
  • محسن ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    سلام. من 22 سال سن دارم آلتم درحالت نعوظ حدودا 13 سانت میشه . خودم از این اندازه ناراضیم و دوست دارم بزرگتر باشه. میشه هم درمورد اندازه فعلی هم واسه بزرگ شدنش راهنماییم کنید. اگه لطف کنید به ایمیلم جواب بدید
  • ارتین ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    سلام من ارتین هستم فردی۱۳ ساله درحال ورد به ۱۴ سال من التم بسار کوچیک است زمانی که در حالت کشیده میباشد اندازه یه الت نوزاد میشه من تا بحال به دکتر نرفتم اما قصد دارم که برم نظر شما در مورد این مسله چیست لطفا به ایمیل یا وبسایت من در بخش نظرات بهم بگید لطفا یادتون نره
  • محمد جواد نوری ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    62 24
    خیر هیچ مشکلی نخواهد داشت.
  • احمد ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    سلام 22 سال سن دارم الت من درحالت نعوظ20است نظر شما اندازه اش خوب است
  • محمد جواد نوری ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    31 16
    بله خوبه
  • محمد ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    سلام من 30سال دارم و آلت تناسلی من در حالت نعوذ 12سالته و به نظرم کوچیکه لطفا راهنمایی کنید چطور برزگتر بشه.لازم به ذکر من متاهلم هستم فکر میکنم این اندازه کوچیک باشه.مرسی
  • محمود ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    باسلام؛پسری۲۳ساله هستم طول آلتم درحالت راست شده۱۳سانت ومحیطش ده ونیم است آیا اندازش نرماله؟میخوام کمی بزرگتر شه مخصوصا محیطش لطفا راهنماییم کنید؛مرسی
  • سجاد ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    آیا راهی برای کوچک کردن آلت وجود داره من نوجوانی 15 ساله هستم ودر حالت نعوذ آلتم 17/5 سانته
  • مرتضي ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    97 31
    سلام پسرم 10 ساله است آلتش خيلي كوچك بوده حدودا يك سانت ميشه وزنش 45كيلوگرم وقدش 145 سانت ميشه چاق هم ميباشد. راهنمايي بكنيد چكار بكنيم ؟ همچنين به چه دكتري مراجعه كنيم؟.متشكرم
  • محمد ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    86 36
    من 13 ساله هستم ولی اندام تناسلی من 14 سانت است
  • سینا ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    با سلام یه سوال خیلی فوری دارم اینکه اندازه الت من در حالت نعوض 15 سانته و قطرش 12در حالت خوابیده 10 سانت میخواستم با نامزدم عمل نزدیکی داشته باشم ولی میترسم از اندازه الت من خوشش نیاد و بگه کوچیکه و همین مشکل روز به روز برام جدی تر میشه ایا اندازه الت من خوبه میتونم همسرم رو به ارگاسم برسونم وایا راهی برای بزرگتر شدنش هست؟ممنون میشم پاسخ رو به ایمیلم بفرستید.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    سلام. روش های نزدیکی با همسر و دخول آلت برای کسانی که طول آلتشان بلند نیست( کوچک است) چیست؟ به طوریکه دخول کامل صورت گیرد و هر دو طرف لذت ببرند پیشاپیش از راهنماییتان ممنونم
  • سهیل ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    سلام خواستم بگم الت تناسلی من 9ال10سانت میشه خیلی توزندگبم به مشکل خوردم چه کا ر باید انجام بدم ..ممنون مبشم اگه جواب ایمیل کنید.راستی 29سالم هست.ایا میشه کاری کرد.
  • hamed ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    11 4
    با سلام من 25 سالم آلتم در حالت نعوظ 13 سانت آيا در آينده به مشكل بر مي خورم ؟ راه حلش چيه ؟ ايميل كنيد با تشكر
  • hamed ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    با سلام من 25 سالم آلتم در حالت نغو 13 سانت آيا در آينده به مشكل بر مي خورم ؟ راه حلش چيه ؟ ايميل كنيد با تشكر
  • ali ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    22 16
    با سلام.من پسری هستم قد بلند 183 سانتیمتر و وزنم هم 80 است و سن هم 15 من 1 سال هست بدنسازی کار میکنم و اندازه الت من در حالت کشیده و تحریک 15 است و رشد من هم روز به روز بهتر میشه میخام بدونم تا سن 18 سالگی اندازه الت من بالای 20 سانتیمتر میشه؟؟؟
  • علیرضا ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    79 38
    باعرض سلام من الت تنا سلی ام درحالت نعوظ 5 سانتی متر است ودر حالت خوابیده 3 سانتی متر است می خواستم بدانم باید چه کارکنم راستی من 14سالم است ووزنم 63کیلو است ممنون می شوم اگر جوابم را بدهید.با احترام
  • payam ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    سلام من 18 سالمه یعنس به تازگی وارد 18 شدم....طول آلتم در حالت کشیده 13 و در حالت خوابیده 8 این اندازه طبیعی؟ یه سوال دیگم داشتم.خواستم بدونم خود ارضایی تو اندازه یا رشد تاثیر داره؟ خیلی ممنون.
  • a.s ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    با سلام من 23 سالمه و اندازه ی التم 27cm هست و خودم فکر می کنم زیادی بزرگه به نظره شما امکان داره باعث مشکلاتی در زندگی زناشوییم در اینده بشه؟
  • علی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    54 34
    بر لاف همه که مشکل کوچکی آلت دارن من آلتم با کلفتی 3.5 و طول نرمال 15 در سن 14 سالگی راضی هستم .
    • حشمت ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
      59 23
      با سلام . من 13سال سن دارم و التم در حالت خواب حدود 8سانتیمتر .بیدارحدرد11.میخوام بلند تر بشه باید چیکار کنم؟ لطفا پاسخ دهید.ممنون
  • آتنا ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    15 2
    سلام و باعرض خسته نباشید آقای دکترمن الان 4ساله ازدواج کردم اما آلت تناسلی همسرم12 سانت و محیط(قطرش(کوچیکه وازهم مهمتر زود انزال است درحدی که10ثانیه طول میکشه و ما هردو عذاب میکشیم هیچ دارو و عملی روش تاثیر نداره و ماالان هنوز بچه دار نشدیم آیادرمانی وجود داره ؟ از شماخواهشمندم سوالم رو درج کنی و بهش پاسخ بدید باتشکر از شما
  • آتنا ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    سلام و باعرض خسته نباشید آقای دکترمن الان 4ساله ازدواج کردم اما آلت تناسلی همسرم12 سانت و محیط(قطرش(کوچیکه وازهم مهمتر زود انزال است درحدی که10ثانیه طول میکشه و ما هردو عذاب میکشیم هیچ دارو و عملی روش تاثیر نداره و ماالان هنوز بچه دار نشدیم آیادرمانی برای بزرگترشدن و تغیر محیط و همچنین زودانزالیش وجود داره ؟ از شماخواهشمندم سوالم رو درج کنی و بهش پاسخ بدید چون نمیدونم چراسوالم رو درج نمیکنید ! خیلی از سوال ها باز تراز سوال منن باتشکر از شما
    • امیرحسین ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      38 13
      دوست عزیز حتما و حتما نزد یک پزشک اورولوژی برید
  • حمیدرضا ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    با سلام خدمت آقای دکتر نوجوانی هستم که به تازگی وارد 16 سالگی شدم. قدم 180 سانتی متر و وزنم 65 کیلوگرم هستش. آلت تناسلی من در حال شق شدگی حدود 13 سانتی متر هستش و در حالت. خوابیده 7 سانتی متر. اخیرآ مقالاتی خوندم که فکرمومشغول کرده می ترسم اندازه اش کوچیک باشه. چه چیزی روی رشد این اندام تاثیر داره. راستی چطور بفهمم که رشد آلت به نهایت خود رسیده؟
  • مهدی ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    78 30
    سلام من 19 سالمه ،وزنم 60،قدم 175و اندازه التم 12سانتی متر هست برای بزرگ شدن التم چه راه کار های معرفی میکنین. خواهشا زود جواب بدین ممنون
  • alirezamosavi ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    84 27
    سلام.من18سالمه وتازگی فهمیدم التم درحالت راست۴سانته وکوچک مانده چبکاربایدکنم بایدجراحی بشم هزینش ممکنه چقدربشه.لطفاجوابمو بدیدضروریه.درشرف نشان کردی دختری هستم
  • ali pasha ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    99 28
    سلام.بنده ب تازگی18سالم شده وفهمیدم ک الت تناسلیم کوچک مانده ودرحالت راست۴سانته قدم۱۶۵ وزنم۵۰ پیشنهاد شما چیه جناب دکتر.لطفاکمکم کنیدمن بابت این موضوع افسردگی گرفتم جوابمو تونستیدهر چه زودترب ایمیلم بدیدممنون میشم
    • علی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
      36 21
      سلام اقای دکتر من ۱۵سالمه اندازه التم 15به نظر شما میتونم بچه دار شم یا نه
  • reza ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    87 39
    سلام ۱۹سالمه طول التم ۱۵ سانت ام قطرش ۲.۵سانت هست می ترسم هنگام رابطه به مشکل بخورم لطفا راهنماییم کنید؟
  • محمدشاه ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    44 33
    جناب دکتور الت من یک مقدار خورد است ولی لاغراست چه کارکنم تشکر سالم22
  • ali ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    66 21
    با سلام من 14.5 سالمه و التم در حالت به اصطلاح نعوظ 8 سانته ایا راهی است که بزرگش کنم.راستی اندازه بیضه هام هم کوچیکه.وزنم 70 قدم 165 ایا من هنوز به سن بلوغ نرسیدم؟
  • محسن ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    متخصص جراحي كليه ومجاري ادراري(ارولوژيست)
  • جواد ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    72 38
    با سلام ببخشید من در 14 سالگی هستم اندازه آلت تناسلی ام 8 cm است . آیا این اندازه کوچک است ؟ لطفا پاسخ را به ایمیلم ارسال نمایید . با تشکر
  • mohammad ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    92 35
    سلام التم در راست 9در خواب 4 سن 14 چه کار کنم بزرگ و کلفت شه
  • حکیم ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    97 31
    سلام من 18 ساله هستم التم 16 سانتی متر است درسته یا باید بزرگتر باشه
  • مهیار ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    من 13 سالمه التم هم 12 هستش خوبــــــــــــــــــــــــــــه عایا رهنمایی کنید میخوام بزرگ تر بشه لطفاااااا کمک کنیــد گگگ جواب رو بیایید در وبم بگوووووووویید ممنوون عایای دکتر جووووون
  • 1313 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    سلام من 17 سالمه قدم 172 و وزنم 82 کیلو گرم است و اندازه آلتم در حالت خوبیده 4 و در حالت نعوظ به 9 سانت میرسه خوستم ببینم آیا طبیعیه یا باید به پزشک مراجعه کنم خیلی نگرانم لطفا جوابو هر چه سریع تر برام میل کنید با تشکر.
    • حمیدرضا ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
      0 4
      سلام من 17 سالمه قدم 185 و وزنم 84کیلو گرم است و اندازه آلتم در حالت خوبیده 7 و در حالت نعوظ به 11 سانت میرسه خوستم ببینم آیا طبیعیه یا باید به پزشک مراجعه کنم خیلی نگرانم لطفا جوابو هر چه سریع تر برام میل کنید با تشکر.
    • امیرحسین ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      23 16
      دوست عزیز حتما به یک دکتر متخصص کلیه و مجاری ادراری یا همون اورولوژی خوب مراجعه کن.
  • محمدحسین ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    2 7
    باسلام من اندازه آلتم درحالت نعوظ 5 سانتی متر است سن من 14ایا کوتاه است برای بزرگ شدن ان چکار کنم جوابش رابه جیمیلم ارسال کنید باتشکر
  • مجید ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    84 40
    من آلتم 28 سانتی متره و تا به حال به خاطر بزرگی التم دوبار ازدواج کردم که هر دوبار به طلاق انجامید.
  • mehran ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    سلام من 18 سالمه اندازه التم 20 ایا اندازس
  • مهنام ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    سلام من٢٠سال سن دارم اما الت تناسبيم زير١٢سانت هستش ،راه درمانم جيه
  • امیر ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    سلام من 21 سالمه از التم راضی نیستم درحالت طبیعیش12/30سانته درحالت بیدارش 16/30سانته چیکارکنم بزرگترشه ممنونم راهنماییم کنید
  • محمد ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    8 8
    سلام من 13 سالمه طول التم 18 سانتی متر است ایا بزرگ است؟
  • محمد ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    سلام من 13 سالمه طول التم 18 سانتی متر است ایا بزرگ است؟
  • ماهان ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    83 47
    من13سال دارم وآلتم 7سا نت است آیا طبیعی است
    • raika ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
      54 37
      سلام دکتر من 12 سالمه ولی التم 3 سانته چکار کنم بزرگ شه
  • اميرمحمد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    الت من 11 سانت است و خودم 21 ساله هستم و جود ارضاء مي شم چه كار كنم كه هم التم بزرگ شه و هم دير ارضاء شم با تشكر
    • امیر ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
      92 33
      با سلام و خسته نباشی من طول آلتم 16 سانته در حالت نعوظ ولی بیضه هام کوچیکن چه کار کنم بیضه هام بزرگ شن جواب بدید با تشکر
    • احمدفرید ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
      4 6
      سلام من جوان 30 ساله هستم آلت تناسلی من 12 سانت درحالت نعوذ است وقطرآن 11.5 است آ یا کدام مشکل دارد؟
  • جواد مسعودی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    آیا راهی برا افزایش آلت تناسلی وجود داره به صورت طبیعی
  • محمد افکاری ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    دمتون گرم خیلی خوب بود .......خییییییلی کمکم کرد....فقط اگه بخام برم دکتر .....پیشه چه متخصصی باید برم
  • علی ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    سلام من ۱۵سالمه التم هنگام خوابیده ۶یا ۷سانت ولی راست میشه۱۴سانت میشه ، میخواستم بدونم اندازه التم طبیعی.
  • فرزاد ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    5 4
    سلام من19سالمه و آلتم درحالت کشیده همش 11cmاست میترسم هنگام ازدواج نتوانم بکارت رو بردارم خواهشا کمک کنید .آ یا ترسم درست است یا نه ؟ با تشکر
  • ALIREZA ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    5 5
    من 17 سالمه و التم 9 سانتی متره ایا کوچک است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    1 6
    من 14 سالمه قدم 165 وزنم 56 اندازه التم در حالت نعوظ 15.5 سانت و خوابیده 8.5 سانت است می خواستم ببینم دلیل بزرگی التم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    1 5
    سلام من 33 سالمه التم 12 سانته چیکار کنم که بزرگتر بشه ایا داروی هست که جواب بده خیلی ممنونم اگه راهنمایی کنید
  • محمد ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    4 3
    سلام من 28 سالمه و طول التم در حالت نغوظ به 12 سانت میرسه متاهلم و خیلی عذاب اوره برا دوتامون به تازگی هم بعضی مواقع هر کاری میکنیم التم بزرگ نمیشه و به حالت نعوظ نمیرسه باید چی کنم خواهشا جواب بدید دارم دیونه میشم
  • محمد ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    1 6
    سلام من 28 سالمه و طول التم در حالت نغوظ به 12 سانت میرسه متاهلم و خیلی عذاب اوره برا دوتامون به تازگی هم بعضی مواقع هر کاری میکنیم التم بزرگ نمیشه و به حالت نعوظ نمیرسه باید چی کنم خواهشا جواب بدید دارم دیونه میشم
  • محمد ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    با سلام دکتر من18 سال دارم التم در حالت خوابید 9 سانت و در حالت نعوظ 15 قطرشم 10 سانتی میشه.. میخواستم ببینم قطرش مشکلی نداره یا طولش ..زود انزالی ام دارم .لطفا جوابمو بدین نگرانم خیلی افسردگی گرفتم ..
  • علیرضا ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    21 14
    سلام ۲۰ سالمه وزنم ۷۰ اندازه التم درحالت نعوظ ۸-۹ میرسه طبیعیه؟ برای بچ دارشدن به مشکل برنمیخورم؟
  • علیرضا س ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    سلام..آقای دکتر من 19 سالمه آلتم در حالت خوابیده یا نعوظ 4سانت و در حالت راست کامل8سانت میشه...لطفاً هرچه سریعتر راهنماییم کنید..چی کارهایی باید کنم..
  • علی رضا 026 ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    3 4
    سلام .من جوان 16ساله ای هستم که التم 17سانته در حالت نعوظ ..میخوام بدونم که تو آینده مشکلی برام پیش میاد یا نه? به نظرم درازه و میترسم تو آینده با زنم به مشکلاتی بر بخورم تورو خدا کمکم کنید .افسردگی گرفتم .دارم سکته میکنم .تو رو خداراهنمایی کنید .جواب رو بفرستید به ايميلم .خیلی خیلی ممنونم.
  • Mahdi jj ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    79 22
    من١٤سالمه و١٢سانت دارم عادى هست؟
  • امیر ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    62 41
    من جوان ۱۶ساله ام آلت من ۵سانتیمتر است آیا بزرگتر میشود یا نه
  • محمد ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    1 5
    با سلام من پسر 14ساله هستم و طول الت تناسلیم در هنگام عادی 9سانت است ودر حالت دبگر 17سانت است ایا در سن من نرمال است?
  • محمد ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    سلام من۱۶ سالمه قدم ۱۸۳ و وزنم ۷۱ کیلو گرمه التم خوابیده ۵سانت و در حالت راست ۱۲.۵ الی ۱۳.۵ هست ایا کوچیکه؟؟؟لطفا جواب بدین
  • محمد ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    3 4
    من 12 سالمه آلت من 15 سانته یعنی بزرگ تر از این میشه
  • عرفان ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    سلام من ۲۲سال دارم التم در حالت کشیده ۱۱سانتی متر است به نظر شما خوبه ؟این وضع نگرانم کرده لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید
  • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    90 38
    با سلام من پسری هستم که تازه به 14سالگی رفته ام و الت من در حالت عادی 2و درحالت غیر عادی 4سانت است می خواستم بدونم که من باید پیش چه دکتری برم ایا لازم است لطفا جواب دهید و اطلاعات کافی را در اختیار من قرار دهید با تشکر
  • کامران ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    با سلام و عرض خدمت شما.بنده 23 سال سن دارم و آلتم در حالت خوابیده حدود 2 یا 3 سانت است ودر حالت راست شده تقریبا 10 11 سالنت آیا اندازه اش عادی و نورمال است یا...؟؟؟
  • منصور ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    48 34
    من پسری۱۸ساله هستم و اندازه التم ۹سانت هست ایا این اندازه نرماله یا نه
  • منصور ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    88 51
    من پسری ۱۸ساله هستم اندازه التم ۹سانت هست ایا این اندازه نرماله یانه
  • کیان ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    سلام من 26 سالمه طول آلت در حالت خوابیده 23 سانت و در حالت نعوظ 46 سانت میشه وقطر آن هم به 7سانت میرسد . چی کار کنم؟؟؟؟
    • عليرضا ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      75 27
      سلام. من 17سالمه قدم180 و وزنم 93. وطول التم 13سانت است مىخوام بدونم در ازدواج مشلى برام پيش نمياد/؟ اين اندازه نرماله يا كوتاهه؟؟
  • مهدی ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    81 31
    سلام آقای دکتر من 18سالمه قدم 173 وزنم 75 ولی آلت من وقتی راست میشه 12 سانتی متر هس آیا راهی برای بزرگ شدن داره؟ کمکم کنید آقای دکتر منتظر جوابتونم
  • مهدی ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    91 34
    سلام آقای دکتر من 18سالمه قدم 173 وزنم 75 ولی آلت من وقتی راست میشه 12 سانتی متر هس آیا راهی برای بزرگ شدن داره؟ کمکم کنید آقای دکتر منتظر جوابتونم
  • الیاس ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    25 16
    من 18 سال دارم اما آلتم در حالت خواب 10 سانته ولی در حالت راست شده 20 سانته خیلی بزرگع میخوام یکاری کنم کوچیک شه راهنماییم کنید ممنون
  • رضا ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    71 28
    با سلام من 13 سالمه ولی در حالت عادی 4 الی 5 ساخته و در حالت به اصطلاح نعوظ حدود الی 7 هستش آیا کوچیکه. به ایمیلم جواب بدین. قدم هم 165
  • علیرضا ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    سلام من 17 سالمه و التم 14 سانت ایا این اندازه خوبه نسبت به سنم یا نه
  • مصطفی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    84 32
    با سلام من 16 سال دارم آلتم در حالت عادی 4.5سانته و در حالت اصطلاحا نعوظ 9.5 الی 10 سانته میخواستم ببینم چطوری بزرگ بشه لطفا جواب بدین راستی قدم 170 و وزنم 50میشه
    • saeed ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      29 22
      عالی
  • دانيال ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    73 35
    سلام اقاي دكتر من تقريبا ١٣ سالمه الت تناسلي بنده ٦.٥ سانت و كمي نازك است ميخواهم بدونم كه ايا من مشكلي دارم يا اين موارد حل شدني هستند البته من كمي هم چاق هستم تقريبا ٥٦ كيلو ام و قدم حدوده ١٤٥ سانتي متر است خواهش ميكنم جوابم رو بدين واقعا موضوعيه كه نگرانم كرده
  • Mozafar ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    3 7
    سلام اقاي دكتر من تقريبا ١٣ سالمه الت تناسلي بنده ٦.٥ سانت و كمي نازك است ميخواهم بدونم كه ايا من مشكلي دارم يا اين موارد حل شدني هستند البته من كمي هم چاق هستم تقريبا ٥٦ كيلو ام و قدم حدوده ١٤٥ سانتي متر است خواهش ميكنم جوابم رو بدين واقعا موضوعيه كه نگرانم كرده لطفا جوابمو هر چه زود تر بدين خواهش ميكنم لطفا به اين ايميل يا تو سايته خودتون جوابمو بدين
  • احمد ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    سلام من 20 سالمه اندازه التم در حالت معمولی 4 سانت و در حالت راست شده 9 سانت است ، قدم 193 ، وزرن 93 منتظر جواب شما هستم
    • ع م ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
      سلام بنده 29 ساله التم 12 سانت ایا مشکی برای ازدواج وجود دارد یا خیر لطغا روشی برای بزرگی ان وجو دارد ممنون میشم راهنمایی کنید
  • عابد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    90 38
    سلام اقای دکتر من16سالمه قدم173طول التم درحالت راست شده۱۲الی ۱۳هست ایا عادی هست ومشکلی ندارم؟درضمن قطرشههم ۴سانتی متراست خیلی ناراحت وافسرده ام لطفا راهنماییم کنین
  • clash ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    98 39
    سلام اقای دکتر.من پسرهستم.قدم ۱۴۷ و وزنم ۵۵ هست.اما اندازه الت بنده در حالت عادی یا همان خوابیده ۵ سانت و در حالت راست شده ۹ سانت و قطرش ۱۰سانت است.راستی سنم هم ۱۵ سال هست.ولی احساس میکنم کوچیکه و خیلی ناراحتم از این موضوع.لطفا بهم جواب بدید خیلی ممنون اگه شد جواب رو برام ایمیل بزنید.متشکرم.
  • علی ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    سلام. من 21 سال سن دارم آلتم درحالت نعوظ حدودا 12 سانت میشه . خودم از این اندازه ناراضیم و دوست دارم بزرگتر باشه. میشه هم درمورد اندازه فعلی هم واسه بزرگ شدنش راهنماییم کنید. اگه لطف کنید به ایمیلم جواب بدید
  • eam ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    سلام چرا هرچی سرچ میکنم فقط میگه بزرگ کردن الت ینی تو دنیا راهی برای کوچک کردن الت وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همسرم التش خیلی بزرگه و هر دو اذیتیم قبلا هم ک مجرد بوده نمیتونسته با کسی زیاد ارتباط داشته باشه خب ینی این انصافه ک ب خاطر این مشکل زندگیمون از هم بپاشه خیلی رابطمون سرد شده و همش با هم مشکل داریم اخلاقم مردونه شده و دیگه حسی بهش ندارم با اینکه دلم میخواد باهاش نزدیکی کنم اما نمتونم خیلی عصبی شدم. زندگیمون داره خراب میشه خواهش میکنم اگه راهی وجود داره بگید . ی پسر دوساله هم داریم ممنون اگه رسیدگی کنید.
  • yasan ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    سلام من اندازه آلتم 13 سانت هستش ایا به نظرتون خوبه خودم که دوس دارم بزرگ بشه سنم هم 21 هست اگه نظری داشته باشین ممنون میشم
  • محمود ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    36 17
    من 37 ساله هستم 175 سانت قد دارم و 95 کیلو وزن 2 ساله ازدواج کردم, اندازه آلت من در حالت خوابیده 10 سانت و در حالت نعوظ 16 سانت است. 2 ساله زنم هر موقع باهاش رابطه دارم گریه میکنه از درد، لطفا مرا راهنمایی کنید.
  • ی ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    س من ۱۸ سالمه طول التم ۲۱سانته بهنظرتون طبیعیه
  • متین ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    سلام آقای دکتر من 15سال دارم و قد من 147و وزنم55است.آلت من در حالت خوابیده5سانتی متر و در حالت بزرگ شده9سانتی متر است.آیا طبیعی است؟اگر نه،راه درمانش چیست؟لطفأ جواب را به ایمیلم بفرستید.به خدا افسردگی گرفتم.
  • بی پاسخ ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    24 16
    سلام خوبی اقا سجاد منم مشکل تورا دارم ولی هنوز جواب درستی پیدا نکردم نمی دونم چکار کنم مخصوصا با ازدواج چکار کنم هر کس که راه حلی برای من داره خواهشن راهنمایی کنه ممنون میشم راست اقا سجاد اگه شما هم راه حلی دارید در اختیار همه بگذارید تا استفاده کنند. با تشکر
  • احمد ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    سلام من پسری هستم 15 ساله و باآلتی که درحالت خوابیده 3سانت ودربزگی 10سانت به نظرتون طبیعی هست یانه بعدمن خودم میخوام بزرگ باشه باید پیش چه دکتر برم ممنون
    • Nasir ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      سلام بنده 29 ساله التم 12 سانت ایا مشکی برای ازدواج وجود دارد یا خیر لطغا روشی برای بزرگی ان وجو دارد ممنون میشم راهنمایی کنی سلامت نیوز: اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟+جدول
  • aydin ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    سلام من پسر هستم التم تو حالت خوابیده ۵سانت ولی وقتی راست میشه ۱۵الی۱۶سانت هستش میخوام بزرگتر بشه چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
  • Mojtaba ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    سلام اقای دکتر من 16 سالمه قدم 176 وزنم 63 طول التم 11 خوب است یا نه لطفا پاسخ دهید
  • علی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    سلام التم در حال خابیده ۵ساتی متر است ودرحالت راست ۷یا۸سانتی متر است سن من هم ۱۲ ساله جواب بدین
  • ممل ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 6
    سلام اقای دکتر اندازه ی الت من موقع خوابیده 4 سانت و موقع راست 9 سانت سنم هم 12 قدم 170 وزنم هم 65 کیلو ایا اندازه ی التم مناسبه
  • اریان ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    66 98
    من 12 سالمه اندازه التهم 3/5 خوبه یا نه
    • عرفان ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
      با سلام. من 17 سالمه،182 قد،125 وزن،طول آلت در حالت نعوظ 13، دور آلت هم در حالت نعوظ 13. از قطرش راضیم ولی از طولش نه،آیا با کاهش وزن به طولش اضافه میشه؟اگه اضافه میشه حدودا چقدر اضافه میشه؟
  • pouya ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    من پسري هستم ١٦ ساله دستگاه تناسلي ام 13سانت است به نظر شما خوبه عايا؟؟؟؟؟
  • mohamad ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    سلام،من ۱۴سالمه وزنم۵۵قدم۱۶۶مشکلم اندازه التمه اندازش در حالت عادی۹/۵ودر حالت نعوظ۱۲سانت و با قطری ۵است.بنظرم هم اندازه طولی و هم اندازه قطرش نامناسبه این مشکل داره رو تمام زندگیم تاثیر میزاره ،خواهش میکنم جواب بدین
  • ALIREZA ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    5 1
    سلام با عرض خسته نباشین . اقای دکتر من 16 سالمه و بچه اهواز هستم اندازه الت من در حالت راست شده8 سانت هست اقای دکتر لطفا کمکم کنید بخدا زندگیم متلاشی شد دیوونه شدم لطفا جواب منو بدید خسته شدم دیگه با این وضعیت به ایمیلم سر بزنید .با تشکر
  • رضا ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    سلام. الت من در حالت خوابیده ۲سانتی متر است ودر حالت شق۵یا۶است ۱۷سال دارم ایا راه حلی دارید اقای دکتر لطفا. جوابو به اییمیلم بفرستید
  • ندا ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    2 7
    با سلام . طول آلت تناسلی همسرم درحالت نعوظ ۸ سانتی متره . ۲۵سالشونه . آیاراهی برای درمان وجود داره؟
  • پوریا ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    3 4
    سلام دوستان من شدیدا نیاز به کمک دارم آلت تناسلی من شونزده سانته با قطر 6.5،میخوام کمی کوچیک بشه چیکار کنم؟
  • ali ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 4
    سلام آقای دکتر الت من ۱۷ سانت است و در روابط جنسی لذت کامل را نمی برم میخواهم الت بزرگ تر شود اگه راه حلی دارید ممنون میشم راهنمایی کنید. من۲۵ساله هستم
  • علی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    سلام یه سوال. من ۱۶ سالمه و اندازه آلتم در حالت نعوظ حداکثر به ۸/۵میرسه . آیا خیلی کوچیکه ؟
  • حسین ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    18 7
    با سلام لطفا جواب منو بدید مو کسری پانزده ساله چاق وزن حدودا 90و قدم دقیق نمیدونن ولی میشه گفت کمی کوتاه اندازه الت تنسلیم در حالت عادی یک خورده ای و در حالت نعوظ حدودا 5سنتس متر است من مشکلات زیادی در این باره پبدا کردم ایا راهی برای بزرگ شدن التم هست ایا من با این الت میتوانم بچه دار شوم؟لطفا کمکم کنید این الت باعث میشو تا من مسخره دیگران شویمو از زن گرفتن ترس داشته باشم لطفا کمکم کنید خ اهش میکنم جوابتون رو به ایمیلم بفرستید اگه غلط ملایی داشتم بخاطر کوچک بودن صفحت کیبوردم هست ببخشید
  • hosein ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    من اندازه التم در حالت نعوظ ۱۵ سانته ۱۴ سالمه و قدم ۱۷۳. یه دوستی دارم در حالت شل التش ده سانته و در حالت کشیده ۲۲ سانت!!!!! خیلی بلنده من بخوام التم مثل دوستم شه چکار هایی رو پیشنهاد میکنید
  • ممد ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    سلام من 18 سالمه التم در حالت خوابیده 22 سانت هست و در حالت نعوظ 43 سانت هست بنظرم کوچیکه چجوری میشه بزرگش کنم؟؟!
  • e ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    8 2
    تا قبل از بلوغ با مراجعه به اورولوژیست با ی آمپول حل میشه مطمئن باشین حتما تا قبل از اینکه به بلوغ برسه ببرین پیش اورولوژیست
  • alireza ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    سلام من 16سالمه والت تناسلی من 14در حالت نعوظ هست ایا کوچیک هست؟
  • آرش ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    26 11
    با عرض سلام خسته نباشید اغای دکتر امیدوارم پاسخ این سوالم رو بدید چون واقعا نگرانم کرده من 18 سال سن دارم هیچ وقت از اندازه ی التم راضی نبودم التم درحالت خوابیده 5 سانته در حالت بلند شدن 10 سانتی میشه و واقعا این موضوع نگرانم کرده میشه کمکم کنید بهترین راه حل و سریع ترین راه حل برای افزایش طول التم چیه ؟؟؟؟ لطفا جواب
  • dr ahmad ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    40 13
    متوسط طول آلت 10 تا 14 سانته که طول آلت شما 13 سانته پس هیچگونه مشکلی ندارید. در ضمن پرده بکارت در 2 سانتی ابتدای واژن است که بازم مشکلی ندارید
  • گمنام ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    من سیزده سالمه و التم سیزده سانته به نظرتون بازم رشد میکنه یا نع
  • M.M.I ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    سلام من ١۵سالمه قدم ١٨٣سانتی مترووزنم حدودا٩٠کیلواماالتم درحالت راست ۵یا۶سانتی متره چی کارکنم بزرگ تربشه توروخداکمکم کنیدممنون
  • مهدی ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    25 5
    با عرض سلام و خسته نباشی 18 سالمه قد 175 وزن80 طول التم حدود12 سانته میخاسم بدونم امکان رشد برام هست...یا چجوری میتونم افزایش طول ب التم بدم...همش درگیر کوچکی التم هسم..ممنون میشم کمکم کنین
  • مهدی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما سوالی داشتم ک از این قرار است:من پسری15ساله هستم با وزن 59 کیلو و الت من در حالت راست شده 17 الی 18 سانته ایا شما مشکلی میبینید؟لطفا پاسخ را ب ایمیل من ارسال کنید
  • عالم ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 1
    نظرتون درمورد کپسول های مگناآرایکس پلاس چیه؟ آیااونم الکیه؟
  • علی ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    سلام من 14 سالمه و مشکل کوچکی الت دارم همانطور کوچک مانده است و مثل نوزاد است باید چه کار کنم راهنمایی کنید در حالت عادی کوچک ودر حالت شق سه تا چهار سانتی متر است
  • mehran ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    من ١٤ سالمه و قدم ١٨٠ هست و وزنم ٩٠ طول التم ١٤ سانت است ايا با زياد شدن سنم التم بازم رشد ميكنه؟
  • علیرضا ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    با سلام من چهارده سال دارم و طول التم 8سانت است قد 170 وزن90 ایا مشکلی دارم
  • هادی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    من 12 سال دارم وزنم60 کیلوه آلتم 2 سانته چی کار کنم بزرگ شه برام ایمیل کنید
    • mmd ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
      52 42
      به بلوغ رسیدی15تا19سانت میشع نگدان نباش
  • رضا ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    من۲۴سالمه قدم۱۷۵ وزنم۱۰۰کیلو طول الت تناسلیم ۱۰سانتی متره .ایا مشکلم قابل درمان هس یانه.الطفا جوابشو واسم ایمیل کنید ممنون میشم.
  • سهند ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    20 6
    سلام من 23 سالمه و الت 10/50 هست میخواستم راهنمایم کنید خواهشن کمکم کنید مرسی {ایمیل}
  • محمدامین ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    97 62
    من 13 سالمه قدم150 وزنم 36 آلتم 6 سانتی متر است اگر مشکل دارد برام ایمیل بزنید.
  • mohammad ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    با سلام پسری 16 ساله هستم و اندازه آلت تناسلیم در حالت عادی حدود 2 سانت و غیر عادی حدود 4 سانت است چکار باید بکنم لطفا کمک کنید
  • میلاد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    سلام من 16 سالمه التم در حالت نعوظ 8 سانته وزنم 80 کیلو و قدم 168 هست
    • عللی ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
      ااق دکتر من ۱۶سالمه الت من ۱۵هست ایا مناسب هست
  • محمد ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    با سلام اقاي دكتور . بنده 13 سالمه وزني حدوده 60 و قدم 155.... من از كوچيكـ بودنه التم خيلي رنج ميبرم .. طول خوابيده : 5 و طول ايستاده 7 ... اقاي دكتور لطفا كمكم كنيد ايا تا سن 18 سالگي به بيست سانت ميرسه ... و ايا ورزش كمكـ ميكنه تا بلندتر شه اقاي دكتور لطفا يه ليست كامل از كارهاي كه بايد كرد بهم ايميل بزنيد . ممنون ميشم با تشكر.
  • Amir ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    سلام اقای دکتر من 14 سالمه و 171 قدمه و وزنم 47 اندازه آلت من ب نظرم مناسب سن من نیس و بزرگتر از سنمه شايدم نه 17 cm این اندازه طبیعی هست یا نه...؟؟؟
    • mohammad hasan ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
      سلام من 16 سال سن دارم با وزن 92 و قدم من هم 178 است و الت تناسبی من 16cm است میخواستم ببین برای این سن 16cm خوب است؟؟ خواهشا جواب رو ایمیل کنید ممنون
  • ایمان ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    سلام آقای دکتر من وزنم 99کیلو گرم است قدم 170یا180است ولی آلت تناسلی من 12سانت است سندم 18ساله ولی میخوام تو چند ماهه آینده عروسی کنم لطفا جوابتون ایمل کنید
  • Amir ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    37 6
    سلام آقای دکتر بنده اندازه التم فک کنم بیش از حد عادی بزرگ باشه حدودا" 28سانته آیا مشکلی در رابطه پیش نمیاد؟
  • بهروز ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    سلام آقای دکتر بنده 24 سالمه و وزنم 78 و قدم 180است ولی آلت تناسلیم در حالت نعوظ 11 سانتی متر است این موضوع به شدت مرا ناراحت کرده است چکار کنم بزرگ بشه؟...خواهشا جواب رو به ایمیلم ارسال کنید با تشکر .
  • علی ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    22 8
    سلام من علیم ,من وزنم ۷۵ کیلو گرم است وقدم ۱۷۵به بالا ,من ۱۸ساله هستم ,من التم نسبت به دوستانم بسیار کوچک است حدو د۱۰سانت است ,می خواستم راهنماییم کنید وبهم بگین چی کنم واقعا بزام شده مشکل وغصه ممنونم لطفا جوابتون رو برا ایمیلم بفرستید
  • mehrdad ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    سلام و خسته نباشید الت تناسبی من کوچیکه 16سال دارم 14سانت هست ایا مشکلی هست. برای بزرگ کردن التم چه باید بکنم جوابمو تو ایمیلم بدین متشکر
  • mehrdad ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    سلام من 16سالم هست با قد155التم 14سانت هست ایا مشکلی در ازدواج بر خوردار میشم اگه بخوام التم بزرگ تر شه چه باید بکنم لطفا جوابمو تو ایمیلم بدید
  • مرتضی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    سلام من 24 سال سن دارم و قدم 170 هست و طول التم 19 سانته...میخوام بلندتر شه چیکار کنم؟!
  • keyvan ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    سلام اقای دکتر من ۲۰سال دارم و ۱۸۴قدم هست و۹۳کیلو وزنم اندازه التم ۱۴سانت است وخیلی ناراحتم چیکار کنم
  • حسین ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    سلام اقای دکتر من ۱۱سالمه ۵۷کیلو هستم قدم ۱۵۲سانتی متره واندازه التم ۴سانته خواستم بپرسم ایا اندازش خوبه یا نه خواهشاجواب رو به ایمیلم بفرستید
  • محمد رضا ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    24 17
    سلام مشکل من بر عکس همه است من از بزرگ بودن الت خود رنج میبرم ایا راهی وجود دارد ک کوچک شود؟
  • m. s ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    سلام من 25 سال دارم اندازه آلتم در حالت نقوضع 8سانت و قطر آن 2.5است چکار کنم که بزرگ بشه در ضمن از بچگی عادت به خود نارضایی شدم و نمی تونم ترک کنم تو رو خدا بگید چیکار کنم جرعت ازدواج هم ندارم راه حلی نشانم بدید. لاغر هم هستم
  • M.S ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    سلام من 26 سالمه 60کیلو و170سانت قدم هست اندازه آلتم در حالت نعوظ 8 سانت و قطر آن2.5سانت است تورو خدا بگید چیکار کنم در ضمن از بچگی عادت به خودارضایی هستم
  • رضا ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    سلام اقای دکتر من پسری 14 ساله هستم که اندازه التم در حالت ایساده 9 سانته و ضمنا هنوز به بلوغ نرسیدم اگه مشکله هست بگید لصفا ممنون
    • رضا وطن خواه ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      98 36
      کلا ما ایرانیا حداقل سایز اسنانداردمون 9 تا 13 سانته.
  • داریوش م ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    سلام و عرض ادب آقای دکتر برای دومین بار که جواب منو هنوز نداره اید من 21 سال سن دارم طول آلتم به 22 س م میرسد قدم 183 وزنم 65 آیا این اندازه غیر عادی است و برای مشکلی ایجاد میکند ؟ ممنون میشم جواب منو بدید با تشکر
  • محمد ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    سلام آقای دکتر من 14سال سن دارم وزنم حدود50 آلتم در حالت خواب خیلی کوچیکه 2سانت و در حالت راست به 4/5 سانت میرسه به نظر من خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ بشه؟ لطفا جوابتونو به جیمیلم بفرستید ممنونم
  • ﻃﺎﻫﺮ ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    ﺳﻼﻡ.ﻣﻦ 21 ﺳﺎﻟﻪ ﻫﺴﺘﻢ و اﻟﺘﻢ ﺩﺭﺣﺎﻟﺖ ﺷﻞ 4 ﺳﺎﻧﺖ ﻫﺴﺖ و ﺩﺭﺣﺎﻟﺖ نعوظ 11 ﺳﺎﻧﺖ.ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻛﻨﻢ ﻛﻪ اﻟﺘﻢ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺑﺸﻪ ﻟﻂﻔﺎ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ .ﺟﻮاﺏ ﺭا ﺑﺮاﻳﻢ اﻳﻤﻴﻞ ﻛﻨﻴﺪ. ﻣﻤﻨﻮﻥ
  • علی ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    سلام من 15سال دارم آلتم در حالت عادی 3سانتی متر ودر حالت نعوظ 5 سانتی متر است وزنم:50قدم:155 تورو خدا کمکم کنید
  • علیرضا ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    سلام. من 17 سال دارم و طول آلتم در حالت خوابیده به 7 سانت و در حالت شق به 18 سانت میرسه. آیا طول آلتم مناسبه یا نه؟
    • حسن ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
      سلام خسته نباشی آقای دکتر پسری 2 ساله دارم که گاهی آلتش به شکل نعوظ میشود و در قسمت شکم و آلت احساس درد دارد ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار کنم یا بایستی پیش کدوم متخصص برم. با تشکر
  • milad ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    15 7
    سلام اقای دکتر من 18 سالمه و قدم 180 و وزنم 72 نمیدونم چرا هر روز هم کم غذا تر میشم طول التم در حالت نعوظ 14 هستش و در غیر این حالت 4 سانت می خواستم بدونم خوبه یا نه در ضمن چند وقط دیگه نامزدیمه ممنون میشم جواب رو یرام ایمیل کنید
  • نیما ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    سلام و خسته نباشید بابت این مقاله مهم و زیبا من پسری 16 ساله با وزن 85 و قد 185 اندازه آلتم در حالت خواب 5 سانت و متورم 10 سانت من خیلی نگرانم. ممنون میشم بگین اندازه خوبه یا نه بازم سپاس گذارم
    • ماهان٥٩ ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      آقاى دكتر لطفأ بگين چرا سن انسان كه بالا ميره اندازه آلت كوتاه ميشه .وآيا راهى وجود داره كه از اين مشكل جلوگيرى بشه.از اينكه پاسخ ميدهيد ممنون هستم
  • سپهر ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    سلام خدمت اقای دکتر بنده 14 سالم هستش اندازه التم15 سانته ایا اندازه الت من طبیعیه؟
  • مرتضی ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    سلام من 16سالمه و آلتم 8سانته آیا آلت من کوچک هست؟لطفا به ایمیل من پاسخ بدید/ممنون
  • amir ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    سلام من 15 سالمه و التم در حالت عادی 4 سانت و در حالت غیر عادی 8 سانته دارم ا زافسردگی میمرم لطفا کمکم کنید بازم رشد میکنه یا نه ممنون
  • احمد ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    باسلام آیا برای درمان کودک ده ساله پزشک خاصی درایران وجود دارد
  • حسن ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    منو نامزدم مشکل داریم هردو برای کوچک بودن آلت تناسلی من راضی نیستیم ومی خواهد از من جدا شود لطفا راه حل بگین مرسی
  • کسری ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    10 19
    اصلا
  • فرهاد ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    سلام من پسر١٧ساله وزن٦٣قد١٧٢ واندازه التم در حالت بيدار١٠سانت است مي خوام بزرگ شه را حل لطفا
  • سجاد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
    سلام من پسری 13 ساله هستم طول التم در حالت شل 2 سانته و در حالت راست شدن به 4.5 سانت مدرسه آیا مشکلی وجود دارد جواب را به ایمیل ارسال کنید
    • ،، ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
      1 0
      سلام باید التتون رو ببینم تا نسبت به بیضه ها و برخی دلائل پزشکی بگم، اگر میتونید، عکسشو برام ایمیل کنید
  • کیان ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    12 2
    سلام اقای دکتر من 15 سالمه قدم 162 و وزنم 48 اندازه ی التم در حالت خوابیده 2.5 و در حال ایستاده 8.5 اقا دکتر لطفا پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید
  • معین ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    سلام من ۱۸ سالمه من سایز التم ۱۷ سانته ایا خوبه یا نه؟
  • امیرحسین ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    سلام من الان ی پسر ۱۶ ساله ام سوالم اینه ک الت من در حالت خواب ۹ سانته و حتی ب ۱۰ هم میرسه میخواستن بدونم ک اندازش نرماله یا این ک کوچیکه ب نسبت سنم لطفا جواب بدید مرسی
  • علیرضا ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    12 5
    با سلام من ۱۹ سالمه و یقده مانند بالای بیضه ی سمت راستم هست و التم در حالت خواب سه سانت و در حالت بیدار به نه تا ده سانت میرسه من واقعا در عذابم که شخصیت من چیه تو رو خدا اقای دکتر راهنماییم کنید
  • Trevor ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    سلام.من سایز آلتم در حالت خواب به اندازه دو تا انگشته و در حالت نعوظ به هفت سانت میرسه من 17 سالمه قدم تقریبا 180 وزنمم 45 کیلو هستش لطفا در این رابطه راهنماییم کنید خیلی نگرانم.
  • مهدی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    سلام من پسری 13ساله هستم طول آلتم در حالت خواب3سانته و در حالت کشیده7سانت آیا با کوچکی آلت مواجه شدم لطفا پاسخ بدید!
  • Ali ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
    من 13 ساله هستم و آلت من در حالت عادی 2/5 سانته ودر حالت راست6 سانت چرا در حالت عادی انقد کوچیکه
  • سعید ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    سلام من التم از ۲سانت میاد بع ۱۲سانت این عادیه یا نه راهنمایی کنید مرسی
  • --- ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    سلام، من برادرم 13 سالشه التش درحالت نعوظ 4.5 یا 5 سانته ایا مشکل داره؟
  • Aliakbar baharlooie ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    سلام من ۱۷ سالمه و التم در حالت خواب ۴ سانته و در حالت نعوظ ۸/۵سانته خواستم بدونم ایا من مشکلی دارم؟ یا التم بزرگتر از این میشود؟مرسی از زحماتتون
  • مهدی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    13 5
    سلام من 13 سالمه الت من در حالت خواب ۴ سانت و در حالت دار ۹ سانت است میخوام التم رو بزرگ تر کنم لطفا کمکم کنید ممنون
  • ارين ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    سلام،من فرد تقريبا تپل هستم و طول الان در حالت نعوظ ١٣ ال ١٥ است ولي بعد از اينكه غلجي رو توي اون شكوندم بلكه عرضه سمت راستم كمتر از سمت چپمه،از نظر كلي شكستن غلنج مشكلي داره؟ لطفا و لطفا جواب كامل بديد
  • مهدی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
    دوستان سلام من ۱۷ سالمه والتم در حالت خواب ۶ سانته و در حالت نعوظ به ۱۲ میرسه خودم ناراضیم کم کم دارم اعتماد به نفسمم از دست میدم لطفا کمک کنین
  • علی ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    به نظر من حد متوسط از همه چی بهتره به خدا بزرگ همش دردسره زندگی عادی رو به هم میزنه نمیشه راحت داخل جمع بود شلوار مخصوص گیرت نمیاد و همش بدبختیه
  • علی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    من ۲۵سال دارم اندازه الت تناسلی۱۰سانتی متر است من با زنم مشکل دارم میشه کمکم کنید سریع لطفاً قطرش هم ۹ سانتی متر است
  • علی ح ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    سنم 29 ساله اندازه التم دوازده و هفت میله ایا عادیه و مشکل پیش نمیاد برا ازدواجم؟
  • سعید ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    13 4
    باسلام من 24سالمه آلت تناسلییم در حال عادی 4سانته وقتی راست میشه 10سانته آیا راهی برا بزرگ کردش هست
  • س ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    سلام من ۱۳ سالمه آلتم ۹ سانته
  • امید ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    9 3
    پس مال ما خوبه من 16سالمه 13/5سانته
  • محسن ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    من 16 سال دارم بیضه ام خیلی کوچیکه ولی آلتم در حالت نعوظ تا 26 سانت میشه وزنم 70 کیلو و قدم 168 سانته خیلی آلتم بزرگ و بیضه ام خیلی کوچیکه راهنمایی کنید ممنون
  • رضا ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    من قطر آلتم ۱۲ سانته بنظرتون گنده است یا کوچیکه
  • Abolfazl ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    سلام من ۱۴ سال دارم اندازه آلت من الان ۷ سانتیمتر است به نظرتان خیلی کوچیک نیست ؟ لطفا جواب بدین من نگرانم
    • ابوالفضل ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
      من 16سالمه التم در هنگام خواب 10 سانته و در هنگام نعوظ 14سانته ایا بزرگ تر میشه. قطر الت رو با چی اندازه گیری کنم پاسخ بدین ممنون میشم..لطفا
  • علی ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    6 3
    سلام من 19 سالمه و تو حالت عادی اندازه آلتم حدودا 17 سانت هس آیا طبیعی هست؟
  • پویا ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام من 14 سالمه الت تناسلیم در حالت نعوظ 15 سانته وزن من 64 کیلو هست و زود انزال زیر یه دقیقه دارم لطفا راهنماییم کنید
  • امیرحسین ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام، من 17 سال دارم التم تو حالت نعوظ 12 سانته،به نظرتون یکم از حالت استاندارد کوچک نیست؟ممنون.
  • Ghio ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    سلام میشه لطفا بگید که ازچند سانت به بالا آلات تناسلی بزرگ حساب میشه
  • محمد ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    6 0
    سلام محمد هستم 13 و نیم ساله ببخشید میخواستم بدونم الان من داخل این سن التم در حالت شق 10 سانت میرسه . مشکلی در اینده نخواهم داشت؟
  • Ataz IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    3 1
    من ۱۳ سال دارم آلتم ۷ سانت است در حالت بلند بودم چکار کنم بزرگ شه.
  • عماد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    5 0
    با سلام، ببخشید پسر من ۲ سالشه و طول آلتش در حالت خوابیده ۵ سانتی متر و در حالت ایستاده ۸ سانت میشه ، به نظر شما طبیعیه یا مشکل داره ؟ راه حل چیست؟
  • علیرضا FR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    3 3
    سلام من 24 سالمه ولی اندازه آلتم در حالت راست 10 سانتی متر هست میخاستم بدونم رشد میکنه در اینده یا نه مشکل ساز نمیشه؟
  • محمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    3 2
    سلام الت من درحالت عادی ۱۰سانته
  • سعید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 3
    سلام آلت من در حال نعوظ از استخوانه عامه تا نوکش ۱۷ سانتیمتره، آیا در صورت ازدواج باعث مشکل برای همسر آیندم نمیشه، موقع دخول کامل؟
  • صادق US ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 5
    سلام من ۱۷ سالمه آلت تناسلی خواب باشه ۷ سانت است ایستاده باشه ۱۱‌ است به نظر شما خوبه جوابش بفرستین
  • حسن IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    5 8
    آلتم 19سانته ولی زود ارضاعم باید چکار کنم
  • احسان مرادی US ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 1
    سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و آلتم ۱۶ سانتی هستش به نظر شما بزرگه یا کوچیکه سایزش؟؟
  • ali US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    1 1
    سلام من 23ساله است ذاکرم 9 سانتي است ولی خيلی نارحت است ولی من کامل سنت نشوډم سرش همری پوست بند است ايا امکان داره که خوده دباره سنت کنم روشت کنه تشکر جوب برم ايمل بفریست
  • رامز IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    2 4
    ۳۵ساله هستم همسرم ازمن فراریه چون آلت بزرگی دارم وخودم عذاب می کشم یک دوم بیرون می مانه هیچ مزه ای نداره میشه کوتاهش کردراهنمایی کنید
  • Mahdi SE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    7 2
    سلام من یک پسر ۱۷ ساله هستم قدم ۱۹۰ هست وزنم ۱۱۵ کیلو آلتم در حالت ایستاده ۱۳ سانت هست و قطرش هم ۱۲ سانت هست آیا این طبیعی است؟
  • فرشاد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    1 6
    با سلام و احترام من جوانی ۲۴ ساله هستم آلتم در حالت نعوظ ۱۳ سانته لطفا اگه راهی برای درمانش وجود داره راهنمایی کنید سپاسگذارم 🌹
  • ایمان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    3 0
    سلام من الان ۱۴ سالم هست من از ۷ سالگی تا الان التم بزرگ نشده میشه یک راهی جلو من بزارین اسپرم من الان نمیاد چیکار کنم
    پاسخ سایت:

    سلام باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید تا شرایط شما را بررسی کنند.

  • بنه خدا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    1 12
    سلام من 14سالمه واندازه التم۹ سانته بنظر شما طبیعیه
  • ناشناس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 6
    سلام من ۱۵سالمه التم در حالت خابیده۱۳سانتی متر هست ودر حالت نعوظ۱۶/۵ سانتی متر هست اندازه اش خوبع
  • اهم IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    1 7
    من ۱۳سالمه و ۱۴سانت آلت دارم خوبه یانه؟خود ارضایی برای این سن بد است؟
  • سیاوش IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    سلام من ۱۵ سالمه و التم در حالت نعوظ ۱۴.۵ هست و در حالت شل ۷ سانت ایا طبیعی هست و تا چند رشد میکند
  • Amir IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام من 15 سالمه و قد 170 و وزنم 51 کیلو هست و طول آلت تناسلیم در حالت نعوظ 15 سانت هستش به نظرتون این اندازه نسبت به سنم مناسبه؟
  • فرهاد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 0
    ببخشیداقای دکترمن الت ام21سانت.هرموقع نزدیکی میکنم همسرم مریض میشه.ایابرای کوتاه شدن هم درمان هست
  • ... IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 1
    من ۱۳ سالمه التم ۱۶.۵سانته عادیه ؟
  • بهرام US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 2
    سلام من ۱۸ سالم است حالتم ۱۳ سانت است آیا برای عروسی کردن مشکلی ندارم ممنون میشم اگر زود تر جواب بدین