دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

سه مرد و دو زن در پنج محله تهران با انگیزه‌های نامعلوم در یک روز به زندگی خود پایان دادند.

سلامت نیوز: سه مرد و دو زن در پنج محله تهران با انگیزه‌های نامعلوم در یک روز به زندگی خود پایان دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام‌جم، ساعت 10 و 11دقیقه صبح شنبه یکی از ماموران کلانتری 121سلیمانیه با قاضی‌ مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ زنی 27 ساله در خانه‌اش خبر داد. بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی با حضور در آنجا مشاهده کردند جسد زن جوان در حالی در یکی از اتاق‌های خانه قرار دارد که پلاستیکی روی سر و صورتش کشیده شده و بعد طنابی به دور گردن او آویخته شده است.

بررسی‌‌های تیم پزشکی قانونی و بررسی صحنه جرم نشان می‌داد این زن ساعاتی پیش خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات از خانواده‌اش نشان می‌داد آنها چندبار با تلفن همراه او تماس گرفته بودند که وی پاسخگو نبود. به همین خاطر به خانه‌اش آمده و با جسد او روبه‌رو شده‌اند. نزدیک به چهار ساعت از گزارش این خودکشی به بازپرس جنایی تهران گذشته بود که خودکشی مردی 34 ساله از سوی ماموران کلانتری 116 مولوی در مغازه‌اش در خیابان خیام‌جنوبی گزارش شد.بازپرس و تیم تحقیق در این مغازه حاضر شده و مشاهده کردند مرد جوان خود را حلق‌آویز کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات پلیسی از برادر او که شریک کاری‌اش هم بود نشان می‌داد، زمانی که به مغازه آمده با جسد حلق‌آویز شده او روبه‌رو شده و به پلیس زنگ زده است. او مدعی بود برادرش اختلاف یا مشکلاتی نداشته که دست به خودکشی بزند. یک ساعت بعد از کشف جسد این مرد، ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد تهران در تماس با بازپرس کشیک قتل اعلام کردند مردی 40 ساله خود را با طناب از چهارچوب یکی از اتاق‌های خانه‌اش حلق‌آویز کرده است. ماموران زمانی که به تحقیق از خانواده‌اش پرداختند معلوم شد آنها بیرون از خانه بودند و زمانی که به خانه بازگشته‌اند چندبار او را صدا زده‌اند که پاسخگو نبوده و به ماجرا شک کرده‌اند. آنها در حال جست‌وجو در اتاق‌های خانه بودند که در یکی از اتاق‌ها جسد حلق‌آویز او را یافتند.

اما چهارمین نفری که به خودکشی دست زده، زن 68 ساله تنهایی بود که خانواده‌اش ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر شنبه زمانی که به خانه او در محله مشیریه پایتخت رفته بودند، با جسد حلق آویزش در یکی از اتاق‌های خانه روبه‌رو شدند.

این در حالی بود که پنجمین گزارش خودکشی به بازپرس جنایی تهران ساعت 22 و 27 دقیقه شنبه از طریق ماموران کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر(عج) اعلام شد. او همراه تیم بررسی صحنه جرم و تیم پزشکی قانونی در ساختمان محل حادثه حاضر شد. آنها مشاهده کردند که مردی از پشت‌بام طبقه چهارم ساختمان به پایین پریده و فوت کرده است. تحقیقات اولیه از همسایه‌ها و خانواده وی نشان می‌داد که او پیش از این سابقه سقوط از بلندی داشته است؛ چرا که وی مبتلا به بیماری اعصاب و روان بوده و حتی مدتی در بیمارستان روزبه بستری شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha