فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از آزادسازی دو دختر ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبرداد.

آدم‌ربایی خواستگار پس از شنیدن جواب رد!

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از آزادسازی دو دختر ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از معاومنت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ ابوذر قربانی در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شب گذشته یک خانواده تبعه افغان با مرکز فوریت‌های پلیسی این شهرستان مبنی بر ربودن دو خواهر ۱۷ و ۶ ساله از این خانواده ، موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آکاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به محل عزیمت و ضمن بررسی صحنه و انجام تحقیقات محلی و با استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخهایی دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان سه نفر بوده که دونفر از آنها از اقوام دور این دو خواهر و یک نفر دیگر راننده آژانس بوده که در ربایش با آن دونفر همکاری داشتند.

قربانی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی طی هماهنگی با مقام قضایی پس از شناسایی راننده آژانس را بازداشت و محل اختفای ربایندگان را در شهرستان فیروزکوه شناسایی و به محل اختفای آنان مراجعه ولی به هنگام حضور متوجه می شوند که به محل دیگری نقل مکان کردند.

این مقام انتظامی ادانه داد: پس از انجام تحقیقات کارآگاهان در محل اخفای آنان و بررسی بیشتر، محل اختفای بعدی ربایندگان را در شهرستان ساوه شناسایی و بالافاصله به محل مراجعه که خوشبختانه دو خواهر ربوده شده در محل شناسایی و آزاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: این دو خواهر در لحظات اولیه اعلام کردند پس از اطلاع  مامورین از محل اختفای آنان ربایندگان از محل متواری شدند. علت و انگیزه ربایش این دو خواهر عدم قبول خواستگاری ربایندگان بوده که منجر به ربایش این دوخواهر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha