مؤسسه مطالعات تاریخ پزشكی، طب اسلامی و مكمل دانشگاه علوم پزشكی تهران، كارگاه آموزشی توانمندسازی و اطلاع‌رسانی داروهای ایرانی را برگزار می‌كند.

به گزارش سلامت نیوز فریده سلیمانی، مسئول آموزش مؤسسه مطالعات تاریخ پزشكی و طب اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این كارگاه آموزشی با حضور دكتر طالب، عضو هیئت علمی دبیرخانه طب مكمل و سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و جمعی از متخصصین رشته داروسازی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 22 و 23 دی ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: آشنایی با عوارض داروهای گیاهی و گیاهان دارویی، راهكارهای پیشگیری از عوارض مذكور، آشنایی با مصرف یا منع مصرف و احتیاط‌های مصرف گیاهان دارویی و ادویه در بارداری و شیردهی، آشنایی با گیاهان سمی، آشنایی با اصطلاحات، علائم و نشانه‌های بیماری و تداخلات گیاهان دارویی با داروهای دیگر و غذاها موضوعاتی است كه در این كارگاه دو روزه، آموزش داده خواهد شد.
سلیمانی خاطرنشان كرد: كلیه پزشكان و داروسازان جهت شركت در این كارگاه آموزشی و كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 4-33950152 و 33111619 داخلی 224 تماس گرفته و یا به وب‌سایت www.ricm.ir ‌ مراجعه كنند.
وی تصریح كرد: در این كارگاه آموزشی دو روزه كه با مجوز امتیاز آموزش مداوم برگزار خواهد شد به شركت‌كنندگان 10 امتیاز و سخنرانان 12 امتیاز اختصاص داده می‌‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha