چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 227623

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی نقاط کشور از وقوع احتمالی پدیده گرد و غبار در استان‌های یزد، سمنان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان خبر داد.

گردو غبار در شش استان کشور

سلامت نیوز:مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی نقاط کشور از وقوع احتمالی پدیده گرد و غبار در استان‌های یزد، سمنان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،احد وظیفه  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، امروز برای برخی نقاط استان‌های واقع در جنوب غرب و زاگرس مرکزی ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد، گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز وزش باد شدید موقتی در شرق سمنان، شمال یزد، برخی نقاط استان‌های کرمان، خراسان رضوی ،خراسان جنوبی و شمال سیستان بلوچستان پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در غالب نقاط کشور آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: وضعیت آسمان تهران فردا (۲۷ مهرماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۱ و ۱۲ سانتیگراد خواهد بود همچنین در روز جمعه (۲۸ مهرماه)، صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha