شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 227833

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده اند، اعلام کرد.

اعلام اسامی فرآورده های غذایی غیر مجاز

سلامت نیوز: روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده اند، اعلام کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایفدانا؛ روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده های غذایی آﺑﻠﯿﻤﻮ با نام تجاری ﮔﻞ اﻓﺸﺎن، ﭘﻨﯿﺮ ﺳﻔﯿﺪ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﺧﺎﻟﻖ ﭘﻨﺎه، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﺳﻮﭘﺮ ﻟﯿﻘﻮان دوﻟﺠﯿﻦ، ﻟﻮاﺷﮏ  ﻣﺤﺼﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪی ﭘﺮﻫﺎم ﺗﺮش با نام تجاری  آی ﺗﺮش و ﻓﺮوش اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﻓﻬﻮه ﺳﺒﺰ  Green coffee با نام تجاری Slim & health    را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون ﺷﮑﺮ  با نام تجاری ﺷﻬﺪﻧﯽ، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﻟﯿﻘﻮان ، وﯾﻔﺮ ﺑﺎ ﻃﻌﻢ زﻧﺠﺒﯿﻞ با نام تجاری ﮐﺮﯾﻠﻮ   CRILLOO، آﺑﻨﺒﺎت ژﻟﻪ ای ﻣﯿﻮه ای  با نام تجاری ارس ﮐﯿﻮی، ﻋﺮق ﭼﻬﻞ ﮔﯿﺎه و 27 ﮐﺎﺳﻨﯽ با نام تجاری  ﮔﻞ اﻧﺪام، قند ﺷﮑﺮ- ﺣﺒﻮﺑﺎت با نام تجاری ﺳﻮرن ، ﻧﻤﮏ ﯾﺪدار  با نام تجاری واد، ﻋﺮق ﺑﻮﻣﺎدران  ﻣﺤﺼﻮل ﺷﺮﮐﺖ اﺣﯿﺎی ﺳﻼﻣﺖ و ﮔﺰ12 درﺻﺪ رژﯾﻤﯽ ﺑﺪون ﻗﻨﺪ گز 28درﺻﺪﻣﻐﺰ با نام تجاری شرنی به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

بنا بر این گزارش، شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha