مدیرکل بهزیستی استان البرز توضیحاتی را در رابطه با ابتلا به شپش یک کودک در شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرستان کرج ارائه کرد

ماجرای ابتلای کودک ۲ ساله به شپش در شیرخوارگاه

سلامت نیوز:مدیرکل بهزیستی استان البرز توضیحاتی را در رابطه با ابتلا به شپش یک کودک در شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرستان کرج ارائه کرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، داریوش بیات نژاد گفت: فیلمی از وضعیت یک کودک مبتلا به شپش در شیرخواگاه امام علی (ع) در فضای مجازی منتشر شده بود.

وی افزود: در تاریخ دهم مهرماه، با توجه به مشاهده یک مورد ابتلا به شپش در یکی از کودکان تازه پذیرش شده در شیرخوارگاه امام علی (ع)، مقدمات برای جلوگیری از ابتلای سایر کودکان به شپش در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شیرخوارگاه امام علی (ه) اظهارکرد: جهت کنترل و جلوگیری از انتشار شپش به سایر کودکان شیرخوارگاه، دستور شست و شوی بخش و نیز استعمال شامپو برای فرزندان از سوی مربیان در دستور کار قرار گرفت.

بیات نژاد خاطرنشان کرد: پس از استفاده از شامپو برای یکی از کودکان ۲ ساله، وی با حساسیت و التهاب پوستی مواجهه شده و پس از آن از سوی پزشک دستور مصرف شربت ضد حساسیت و پماد برای این کودک صادر می‌شود.

وی از بهبود وضعیت کودک ۲ ساله خبرداد و تصریح کرد: کودک به بیمارستان اعزام و دستور شستشو با آب ولرم و پانسمان سطحی و ساده برای وی صادر می‌شود. وضعیت این کودک اکنون مطلوب بوده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha