دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد دخترجوانی که جسدش در کانال آب حوالی سیدخندان کشف شده بود، برای کار از شهرستان به تهران آمده و در نهایت دچار حادثه‌ای مرگبار شده است.

سرنوشت شوم جوینده کار در پایتخت

سلامت نیوز: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد دخترجوانی که جسدش در کانال آب حوالی سیدخندان کشف شده بود، برای کار از شهرستان به تهران آمده و در نهایت دچار حادثه‌ای مرگبار شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، ساعت 9:40صبح 9شهریور امسال مأموران كلانتری 120سیدخندان در تماس با بازپرس كشیك قتل پایتخت از كشف جسد دختر جوانی داخل كانال آبی در حوالی سیدخندان خبر دادند. به‌دنبال این تماس بازپرس سیدسجاد منافی آذر كشیك قتل به همراه كارآگاهان در محل كشف جسد حاضر و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد كه كارگران شهرداری جسد دختر جوان را پیدا كرده و موضوع را به پلیس گزارش داده بودند.

با كمك آتش‌نشانی جسد از داخل كانال بیرون كشیده شد و در بررسی‌های اولیه هیچ آثار جراحت روی بدن قربانی دیده نشد و در ادامه جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد. درحالی‌كه بررسی‌ها برای شناسایی هویت دختر جوان ادامه داشت، زن میانسالی به پلیس مراجعه كرد و از ناپدید شدن دخترش خبر داد.

او گفت: ما ساكن شهرستان هستیم و دخترم در پانسیونی در اطراف خیابان رسالت زندگی می‌كرد. او برای پیدا كردن كار به تهران آمده و مدتی بود كه در شركتی در تهران مشغول به‌كار شده بود. در این مدت همیشه باهم در تماس بودیم اما ناگهان تماس دخترم قطع شد. ناپدید شدن ناگهانی او باعث شد كه نگران شده و به تهران بیایم و در تحقیق از پانسیون محل سكونت دخترم متوجه شدم كه او چند روزی است كه به آنجا هم نرفته است.

باتوجه به اینكه احتمال می‌رفت، دختر گمشده به نام سارا، همان دختر جوانی باشد كه جسدش در كانال آب پیدا شده بود، از مادر وی خواسته شد برای شناسایی جسد به پزشكی قانونی برود و او با دیدن جسد تأیید كرد كه قربانی كسی جز دخترش نیست. با مشخص شدن هویت دختر جوان، تحقیقات در رابطه با شناسایی عامل این جنایت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hossein ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
    0 0
    به گفته این استاد دانشگاه تهران، پایتخت در دهه‌های گذشته با پدیده‌هایی مانند توسعه شهرها و شهرک‌های کوچک پیرامونی مواجه بوده که اغلب آنها از سرانه‌های فرهنگی و خدماتی بی‌بهره‌اند. در بسیاری از مطالعات شهری، شهرهای جدید یا شهرک‌هایی که در مناطق پیرامونی و حاشیه‌ای تهران ساخته شده‌اند، مناطقی هستند که آمار بالایی از فقر و محرومیت از سرانه‌های خدماتی و رفاهی در آنها گزارش شده است. به‌ویژه در زمینه برخورداری از امکانات تفریحی و فراغتی در تنگنا هستند و به همین دلیل است که ساخت یک مرکز تجاری–‌فرهنگی چندمنظوره در چنین مناطقی علاوه بر این‌که در مدت زمانی کوتاه می‌توانسته سودآور شود، افزون بر آن از نظر دسترسی ساکنان محلی به خدمات فرهنگی مانند سالن‌های سینما یا زمین و مرکز بازی کودکان قابل توجه است. امتیازهایی که ممکن است در محله‌های برخوردار شمال تهران از سوی شهروندان نادیده گرفته شود اما در مناطقی که از نظر توسعه شهری و شاخص‌های آن نیازمند توجه و برنامه‌ریزی بیشتری هستند، یک مرکز چندمنظوره می‌تواند، کیفیت زندگی هزارها خانوار را تغییر بدهد. حال آن‌که در تهران با توجه به علاقه سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی تهران و به‌تازگی مناطق غربی پایتخت، مال‌ها و مراکز تجاری‌–‌فرهنگی جدید هم در همین مراکز ساخته شده و حالا هم پیامدهای منفی این جانمایی نادرست جلوی چشم همگان است. سلامت نیوز: مال‌های راکد