نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم تعامل وزرا و معاونان آن‌ها با نمایندگان گفت: وزرا برای نمایندگان و مجامع استانی احترام قائل باشند.

معاون پارلمانی وزیر بهداشت از زمان رأی اعتماد یک بار هم به صحن مجلس نیامده است

سلامت نیوز:نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم تعامل وزرا و معاونان آن‌ها با نمایندگان گفت: وزرا برای نمایندگان و مجامع استانی احترام قائل باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، عبدالله رضیان در تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: هنگام رأی اعتماد  وزرا قربان صدقه نمایندگان می‌رفتند اما نه تنها وزرا  را نمی‌توانیم پیدا کنیم بلکه معاونان پارلمانی آن‌ها هم پیدا نمی‌شوند؛ به عنوان مثال معاون پارلمانی وزیر بهداشت از زمان رأی اعتماد تاکنون یک بار هم به صحن مجلس نیامده است.

وی افزود: ما نمایندگان باید پاسخگوی مردم در حوزه‌های انتخابیه باشیم، به وزرا تذکر می‌دهیم که برای نمایندگان و مجامع استانی احترام قائل باشید. به نظر می‌رسد مجلس را برای استفاده ابزاری خود مفید می‌دانند و با کسانی که از آن‌ها سوال می‌کنند یا به دنبال تحقیق و تفحص هستند تعامل دارند اما با سایرین نه، بهتر است با دولت برخورد چکشی شود تا ملاطفت.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس همچنین در مورد وضعیت بیمارستان این شهر تذکر داد و گفت: قرار بود 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد اما یک ریال هم هنوز پرداخت نشده است. انتظار داریم دولتی ها صادق باشند و به قول‌هایشان عمل کنند.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: تا قبل از انتخاب وزرا پروژه سوادکوه- تهران با تمام توان در مرحله عملیاتی قرار داشت اما 6 ماه است که 3 کلیومتر از آن باقیمانده و مردم ساعت‌ها در ترافیک به سر می‌برند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha