معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان امام خمینی ره اهواز اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در بیمارستانها به فراموشی سپرده شده کنفرانس های Mortality Report می باشد.

کنفرانس های Mortality Report را بصورت هفتگی در اهواز برگزار می شود

دکتر سید سیف الله بلادی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت نیوز در اهواز گفت: در این کنفرانس ها علاوه بر جنبه های آموزشی ، شرکت کنندگان به نواقص علمی و اداری موجود در روند درمان بیماران آنشا شده و امید به بهبود درمان بیماران در وضعیت موجود را نیز افزون می نماید.

وی افزود: در همین راستا معاونت آموزشی و پژوهشی بیمارستان امام خمینی ره اهواز اقدام به برگزاری کنفرانس Mortality Report  توسط گروه داخلی می نماید و این کنفرانس که راس ساعت 11 الی 12  روز چهارشنبه 15/10/89 در سالن همایش های شهید رهنمون این بیمارستان برگزار می گردد و گروه های مرتبط با کنفرانس جاری نیز شامل گروه های داخلی ، گوش حلق بینی ، چشم ، عفونی ، جراحی فک و صورت و پزشکی قانونی می باشد
وی در پایان ضمن دعوت از کلیه اساتید ، متخصصین ، دستیاران رشته های مرتبط و دانشجویان پزشکی در جهت رونق بخشیدن و حضور در این کنفرانس آن را در جهت ارتقای سطح خدمات دهی به بیماران مثبت دانست.

لازم بذکر است بیمارستان آموزشی و درمانی امام خمینی ره اهواز یکی از بزرگترین بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی جنوب غرب کشور می باشد که به تعداد کثیری از بیماران در اکثر رشته های علوم پزشکی خدمات دهی می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha