پسر جوان پس از دوستی با دختری در تلگرام، برای دیدن او راهی قرار تلگرامی‌شان شد غافل از اینکه ۴ مرد نقابدار انتظارش را می‌کشند.

سلامت نیوز: پسر جوان پس از دوستی با دختری در تلگرام، برای دیدن او راهی قرار تلگرامی‌شان شد غافل از اینکه ۴ مرد نقابدار انتظارش را می‌کشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، چند روز پیش پسری به نام داوود درحالی‌كه سوار بر خودروی 206خود بود به یكی از خیابان‌‌های شهرك غرب رفت تا با دختری به نام پرستو ملاقات كند. آنها به‌تازگی و از طریق تلگرام آشنا شده بودند و این نخستین قرار ملاقات‌شان بود.پسر جوان وقتی به محل قرار رسید پیامكی از پرستو دریافت كرد كه از او خواسته بود به رستورانی در آن حوالی برود. داوود ماشینش را پارك كرد و پیاده شد اما در همین هنگام 4مرد نقابدار از خودروی پژویی كه آنجا پارك بود بیرون آمدند و به او حمله كردند.

مردان نقابدار به ضرب و شتم داوود پرداختند و قصد ربودنش را داشتند. اما مرد جوان با داد و فریاد توجه رانندگان خودروهای عبوری را جلب كرد و آنها به كمكش رفتند. مردان نقابدار وقتی خود را در برابر جمعیت دیدند گروگان خود را رها كرده و 2 نفر از آنها پشت فرمان خودروی داوود نشستند و با سرقت این خودرو متواری شدند.

در دام دوست تلگرامی

پسر جوان كه وحشت كرده بود با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش كرد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان شروع شد و مأموران حدس زدند كه دوست تلگرامی داوود پشت‌پرده این ماجراست. پسر جوان در این خصوص گفت: با پرستو در تلگرام آشنا شدم. او به من پیام داد و گفت با دیدن عكسم به یاد پسرموردعلاقه‌اش افتاده كه چند وقت پیش در یك تصادف جانش را از دست داده. بعد از آن آشنایی ما شروع شد و او با همین حرف‌ها فریبم داد و یك روز گفت كه می‌خواهد مرا ببیند. اصلا فكرش را نمی‌كردم كه او نقشه ربودن مرا در سر دارد و حالا هم نمی‌دانم چرا چنین نقشه‌ای كشیده بود.

دستگیری

با اظهارات پسر جوان، قاضی رستمی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت تهران دستور بازداشت پرستو را صادر كرد. از سوی دیگر شماره پلاك خودروی شاكی در اختیار تمامی واحد‌های گشت پلیس قرار گرفت تا اینكه چند روز بعد این خودرو درحالی‌كه در حاشیه تهران به آتش كشیده شده و سوخته بود، پیدا شد.

ماموران در ادامه موفق به شناسایی پرستو شدند و او را دستگیر كردند. وی پس از انتقال به اداره آگاهی راز آدم‌ربایی را فاش كرد و گفت: چند وقت پیش یكی از بستگانم به نام فرهاد شماره موبایل داوود (شاكی پرونده) را در اختیارم قرار داد. او گفت داوود پولش را خورده و شكایتش هم به جایی نرسیده است. از طرفی همسر فرهاد به‌شدت مریض بود و برای درمان او نیاز به پول داشت. همین شد كه حاضر شدم به او كمك كنم تا پولش را پس بگیرد. من با شاكی طرح دوستی ریختم و طبق نقشه او را به محل قرار كشاندم اما به جای من، فرهاد و دوستانش به آنجا رفتند.

اعترافات دختر جوان كافی بود تا ماموران فرهاد و 3همدست وی را دستگیر كنند. فرهاد كه طراح این نقشه بود در تحقیقات به قاضی رستمی گفت: مدتی قبل تصمیم گرفتم خانه‌ام را بفروشم كه با داوود (شاكی) آشنا شدم. او خریدار خانه‌ام بود و 10 میلیون تومان از پول خانه‌ام را به من چك داد و سند را به نامش زدم اما چك او وصول نشد.

برگشت زدم و حتی حكم جلب سیارش را گرفتم اما او محل سكونتش را تغییر داده و من هیچ آدرسی از او نداشتم. از طرفی در تلگرام به او پیام دادم اما او مرا بلاك كرد. هیچ ردی از او نبود و از همه بدتر اینكه همسرم به‌شدت مریض شده بود و برای درمان او به پول نیاز داشتیم. تنها فكری كه به ذهنم رسید این بود كه خودم برای به دام انداختن وی دست به‌كار شوم. برای همین از پرستو كه یكی از بستگانم بود خواستم تا با داوود طرح دوستی بریزد و او را به محل قرار بكشاند.

وی ادامه داد: روز حادثه به همراه 2 پسرعمویم و یكی از دوستانم به محل قرار رفتیم. می‌خواستم داوود را به خانه یكی از دوستانم ببرم و هرطور شده پولم را بگیرم. اگر هم پول را نداد با حكم جلبی كه داشتم او را تحویل پلیس بدهم اما نقشه‌ام نگرفت. برای همین ماشینش را سرقت كردیم اما چون اسنادش نبود به دردم نمی‌خورد. همین شد كه برای انتقام ماشینش را آتش زدم.

متهمان این پرونده برای انجام بررسی‌های بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی پایتخت قرار گرفته‌اند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha