با حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور به عنوان رئیس کمیته پدافند غیر عامل منصوب شد.

رئیس کمیته پدافند غیر عامل منصوب شد

سلامت نیوز:با حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور به عنوان رئیس کمیته پدافند غیر عامل منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، با حکمی از سوی سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیر حسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور به عنوان رییس کمیته پدافند غیر عامل منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند سرپرست محترم سازمان اورژانس کشور

با عنایت به شایستگی، تجربه و توان مندی جناب عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل منصوب می شوید تا با همکاری کلیه ارکان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر سازمان های ذی ربط و با اتخاذ تمهیدات لازم در جهت کاهش آسیب پذیری های نظام سلامت، افزایش پایداری ملی و ارتقاء ظرفیت و توان مندی ها در برابر هر گونه حوادث و تهدیدات بالقوه اقدام لازم را به عمل آورید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha