: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس با تاكید به ضرورت رسیدگی به وضعیت بیماران خاص در تامین داروی مورد نیاز گفت: خانواده‌های بیماران خاص، هزینه سرسام‌آور درمان را برنمی‌تابند.

به گزارش سلامت نیوز رضا رحمانی در گفت‌وگو با  فارس در تبریز با اشاره به تذكر اخیر خود و جمعی از نمایندگان مجلس به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی خاطرنشان كرد: بیماران خاص با هزینه‌های سرسام‌آوری در كشور مواجه هستند كه تامین آن از عهده اكثر خانواده‌ها خارج است.
وی تصریح كرد: نمایندگان مجلس به كرات شاهد حضور این نوع بیماران و بستگان آنها و گلایه شدید از وضع موجود هستند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس اضافه كرد: تعداد كثیری از نمایندگان مرتب از وزیر بهداشت خواسته‌اند برای حل مشكل این قشر آسیب دیده جامعه چاره‌اندیشی كنند.
عضو ارشد كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال از وزیر بهداشت، با این عنوان كه «آیا از خود سؤال كرده‌اید كه اگر یك نفر خدای نكرده مبتلا به یكی از بیماری‌های خاص شود، هزینه‌های سرسام‌آور آن را كه بعضا به میلیون‌ها تومان در ماه می‌رسد از كجا تأمین خواهد كرد»، اظهار داشت: ما بر همین اساس از وزارت بهداشت به جد خواستار رسیدگی به وضعیت بیماران خاص از حیث تأمین دارو هستیم.
رحمانی در عین حال با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری كه فرموده‌اند، ما می‌خواهیم اگر كسی در خانواده‌ای مریض شد، بیش از مریض‌داری، رنج دیگری نداشته باشد، گفت: وزارت بهداشت در این راستا باید به طور جد و به روش‌های ممكن رنج و محنت را برای بیماران و خانواده‌های آنها آسان كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha