دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 228882

اغلب به کسانی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارند پیاده روی پیشنهاد می‌شود. این سوال برای افراد مختلف پیش می‌آید که آیا پیاده روی برای کاهش وزن کافی است؟

آیا پیاده روی برای تناسب اندام کافی است؟

سلامت نیوز:اغلب به کسانی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارند پیاده روی پیشنهاد می‌شود. این سوال برای افراد مختلف پیش می‌آید که آیا پیاده روی برای کاهش وزن کافی است؟

به‌ گزارش سلامت نیوز به نقل از ‌ایسنا، در سال‌های اخیر ورزش‌هایی همچون کراس فیت، اینتر وال و غیره پر طرفدار شده‌اند. با این حال پیاده روی همچنان جزو ورزش‌هایی است که محبوبیت زیادی دارد و به افراد برای کاهش وزن پیشنهاد می‌شود.

به گزارش My fitness pal،پیاده روی فواید زیادی دارد و ارزش ‌اضافه شدن به برنامه ورزش را دارد. پیاده روی هزینه زیادی ندارد و به مفاصل فشار وارد می‌کند. پیاده روی نیاز به لوازم خاصی ندارد.

پیاده روی باعث افزایش ایمنی بدن و قدرتمند شدن استخوان‌ها می‌شود.

پیاده روی به شما کمک می کند تا به میزان فعالیت پیشنهاد شده در هفته‌ برسید. انجام ورزش‌های مختلف در طول هفته‌ در صورتی که با نشستن مداوم همراه باشد، نمی‌تواند کافی باشد و به همین دلیل پیاده روی در دیگر ساعات روز می‌تواند بیشتر به افزایش فعالیت هفتگی و در نتیجه‌ جلوگیری از بیماری‌ها کمک کند.

سعی کنید در کنار پیاده روی ورزش‌های قدرتی را نیز در برنامه خود داشته باشید.

در روزهایی که پیاده روی نمی کنید ورزش‌ قدرتی انجام دهید. انجام دو جلسه ورزش قدرتی در هفته‌ کافی است.

اگر پیاده روی به تنهایی انجام شود قدرت بدن افزایش پیدا نمی‌کند و عضلات شکل نمی‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha