رئیس دهمین كنگره پروستودنتیست‌های ایران گفت: متأسفانه بین رشته‌های مختلف دندانپزشكی، لابراتور‌ها، بیماران و نسل‌های متفاوت دندانپزشكی فاصله زیادی ایجاد شده و مشورت و همفكری بین گروه‌های مختلف دندانپزشكی در حداقل ممكن است.

به گزارش سلامت نیوز  از فارس، كاظم مرشدی، رئیس دهمین كنگره پروستودنتیست‌های ایران كه از 20 تا 22 بهمن برگزار می‌شود، با بیان این خبر گفت: متأسفانه در حال حاضر بین رشته‌های مختلف دندانپزشكی، لابراتور‌ها، بیماران و نسل‌های متفاوت دندانپزشكی فاصله زیادی ایجاد شده و در موارد بیماری‌های پیشرفته و خاص، كمتر بین بخش‌های ذكر شده مشورت و همفكری انجام می‌گیرد.

وی گفت: حركت به سمت پر كردن فاصله‌های ایجاد شده بین روش‌ها و طرح درمان‌های گوناگون و رشته‌های مختلف دندانپزشكی، مهمترین هدف دهمین كنگره پروستودنتیست‌های ایران است.

مرشدی ادامه داد: در این كنگره برآنیم تا با برگزاری پنل‌های مشترك و سخنرانی‌های علمی برای محقق شدن این امر گام برداشته و پلی حرفه‌ای بین فاصله‌های تكنیكی، ‌نسل‌های مختلف و روش‌های گوناگون تشخیص و طرح درمان‌های پروتزی ایجاد كنیم.

وی همچنین حضور یكی از معتبرترین تیم‌های فوق تخصصی CMD، TMD‌ مفصل فكی - گیجگاهی از مركز درمانی و تحقیقاتی علوم اعصاب هانوفر آلمان را به همراه سخنرانانی از سراسر جهان در جریان دهمین كنگره پروستودنتیست‌های ایران، فرصت مناسبی عنوان كرد تا بتوان با انتقال تجربیات علمی و عملی حاصل از این گردهمایی‌ علمی به تكمیل و افزایش دانش دندانپزشكان شایشته كشورمان پرداخته شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری كارگاه‌های ایمپلنت، كامپوزیت و همچنین معرفی نسل جدید مواد دندانپزشكی، روشهای مطب داری و مدیریت بیماران را از دیگر برنامه‌های دهمین كنگره پروستودنتیست‌های ایران نام برد كه از 20 تا 22 بهمن ماه در هتل المپیك تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha