رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع 10 هزار ماسک میان زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یک زائر 64 ساله به دلیل ایست قلبی در نقطه صفر مرزی درگذشت.

فوت زائر 64 ساله در نقطه صفر مرزی/ توزیع 10 هزار ماسک میان زائران اربعین

سلامت نیوز:رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع 10 هزار ماسک میان زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: یک زائر 64 ساله به دلیل ایست قلبی در نقطه صفر مرزی درگذشت.

به گزار ش سلامت نیوز به نقل ازفارس،شهرام مقام ، در ارتباط با جزئیات فوت یک زائر 64 ساله در نقطه صفر مرزی اظهار داشت: این زائر پیش از ظهر امروز به دلیل بیماری قلبی در نقطه صفر مرزی دچار مشکل شد و نیروهای اورژانس پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله عملیات احیا را برای نجات جان وی آغاز کردند.

وی افزود: بلافاصله این زائر به بیمارستان صحرایی منتقل و ادامه عملیات احیا برای آن انجام شد ولی علیرغم تلاش‌های صورت گرفته متأسفانه این زائر جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از توزیع 10 هزار ماسک میان زائران حسینی خبر داد و گفت: به دلیل گردوغبار غلیظ به زائران توصیه می‌شود که زمان‌هایی که شدت باد زیاد بوده و گردوغبار نیز غلیظ است در مواکب اسکان یابند و مصرف مایعات فراوان را از جمله شیر مدنظر قرار دهند.

مقام در پایان خاطرنشان کرد: زائران علاوه بر رعایت بهداشت فردی باید مصرف سبزیجات و میوه‌های حاوی رنگدانه را مدنظر قرار داده تا کمتر دچار مشکلات ناشی از گردوغبار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha