سلامت نیوز: بزرگترین اجلاس نظام سلامت کشور 23 دی ماه با حضور مقامات عالی‌رتبه نظام در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر حسن آقاجانی مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: با توجه به موقعیت خاص زمانی که در آن قرار داریم و آغاز قانون‌های برنامه پنجم توسعه کشور و هدفمندی یارانه‌ها این اجلاس بزرگ با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور، مقام عالی وزارت، معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران ارشد حوزه‌های ستادی، مدیران کل، رؤسای بیمارستان‌ها و کلیه تصمیم‌گیرندگان و عوامل اجرایی حوزه نظام سلامت کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس مواردی نظیر هم‌اندیشی، همفکری، هماهنگی و همزبانی و به دنبال آن عزم ملی برای عملی کردن اهداف عالی نظام سلامت که متولی خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم و جامعه است مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
 
به گفته آقاجانی، بررسی تاثیرات قانونهای برنامه پنجم توسعه و هدفمندی یارانه‌ها بر نظام سلامت و بررسی راهکارهای اجرایی بهتر این قوانین و کسب آمادگی لازم برای ارتقاء خدمات بالینی موارد دیگر مورد بررسی در این اجلاس خواهد بود.
 
مدیرکل دفتر وزارتی ابراز امیدواری کرد این اجلاس بزرگ و مهم که اولین اجلاس در این سطح در نوع خود خواهد بود، به حول و قوه الهی به تمام اهداف خود برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha