سلامت نیوز: مدیرنظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی تهران از مردم خواست در صورت مشاهده تغییر رنگ، بوی نامطبوع و نوع بسته بندی محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، موارد را به مركز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشكی تهران گزارش دهند.
 
ابوالفضل نجاریان  در گفتگو با ایرنا از مردم خواست این موارد را از طریق تماس با شماره 66469727 به مركز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشكی تهران اطلاع دهند.

وی همچنین از مردم خواست با توجه به ارائه محصولات تقلبی و قاچاق در بازار، هنگام خرید محصولات یاد شده، به برچسب وزارت بهداشت و درمان توجه كنند.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی تهران با بیان اینكه مردم بهترین بازرسان محصولات آرایشی بهداشتی در سطح شهر هستند، اظهار داشت: افراد باید به مواردی مانند شماره پروانه ساخت، نام و نوع محصول، شماره سری ساخت، تاریخ تولید و انقضا، نشانی كامل كارخانه تولیدكننده، حجم یا وزن محصول، تركیبات تشكیل‌دهنده، شرایط نگهداری و عبارت ساخت ایران دقت كنند.

نجاریان ادامه داد: همچنین درباره محصولات خارجی، شماره مجوز پروانه ورود از وزارت بهداشت، نوع و نام محصول، نام شركت تولیدكننده، نام شركت واردكننده، تاریخ تولید و انقضا و مختصری از روش مصرف درج شده روی كالا اهمیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha